|
Sida 2 av 13
|
|
|---|---|
|
Den gör antagligen mindre eftersom de flesta Z4 ägare inte tänker köra sina bilar på vintern ändå. Visst har det varit den roligaste vintern körmässigt, ingen tvekan. :) ------- //Lövet |
|
| Den du länkar till hade varit mycket intressant om den inte hade haft 2,2 liters motorn :D | |
| Såg också det i efterhand, vilken miss! Är den inte väldigt välutrustad för att vara en 2,2? | |
| Helt sjuk mycket utrustning på en 2,2:a, snacka om att slänga pengarna i sjön... | |
|
Det hade varit ännu sjukare om den var svensksåld =) Tyskarna är lustiga... Är din svensksåld Highstream? |
|
|
Nej den är importerad, den är dock såld nu... Jag är lite sugen på en 06-07:a 3.0 :D |
|
|
Aha! Så den blev såld alltså. Vågar man fråga vad du fick för den? Ok, 3,0si då, hittat någon intressant? Du ska inte slå till på en M? |
|
| Ja det fina exemplaret var inga problem att sälja, köparen kommer vara extremt nöjd med bilen | |
| Jag har en M med få mil. Carbonsvart coupé :) | |
| Vad vill du ha för den, oss BMW-älskare mellan? :) | |
|
OM jag skulle sälja den så vill jag ha 400 jämnt. Den har nybilsgaranti kvar och har gått 820 mil. Rikligt utrustad. OBS autopower detta är ingen annons utan rent hypotetiskt resonemang :)) |
|
|
Vad tror ni om denna? Jag tycker den var klockren, bortsett från milen... Länk |
|
| Jag är inget stort fan av "flashröd" som kulör utan associerar direkt till VW Golf eller motsvarande. Imola är tolv ljusår bättre, men om man kan leva med den exteriöra färgen på denna bil samt har överseende med milen så är den onekligen mycket trevligt specad - inte minst för att vara svensksåld. Kul att det finns vagnar som rullar flitigt! | |
|
7000 mil mycket? Kom igen, bilen under skalet är en E46, den tål bra mycket högre mätarställningar utan att blinka. ------- //Lövet |
|
| Ingen har sagt att den gått mycket... =) | |
|
7000 mil är helt galet med mina Z4-vanor mätt och det har precis ingenting att göra med vad bilen tål/är byggd för. Jag noterar efter sju år 2500 mil i den ena och 2600 mil sedan år 2008 i den andra. Börjar nästan bli lite försiktig med den senare för att inte slå över till 3000 mil - då blir den ju långmilad :) Sen kan ingen förneka att 7000 mil på en MY07 är en hel del. Det ligger ett par vändor tur och retur Haparanda över genomsnittet på Blocket... |
|
|
Någon som ser några uppenbara nackdelar med nedanstående? Sjukt sugen. Länk |
|
|
Länk Vad tror ni om ovanstående? Prisvärd? Kvarndammens bilvärdering spottar ut ett lägre pris, å andra sidan tyckte jag det pris sagda värderingstjänst lämnar känns väl lågt jämfört med andra liknande. Någon som ser någon speciell nackdel? Vad tror ni värdet kan vara? |
|
| Låter som ett kanonpris om den är i fint skick...stort plus för vita blinkers | |
|
Minus för avsaknad av ACC och strålkastarrengöring. (Ser lite sniket ut) ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.