|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
| Ta de med raketforskaren Kallekallops! | |
|
Inga filmer på din E60 M5 än? Säg till när det e dags så jag kan ladda chipsen... Less is More |
|
|
Har aldrig sett en såpass ny bil bli "slaktad" någon gång, kan ju bli kul... Less is More |
|
| De kommer att bli kul ;) | |
|
Att burna och drifta måste en M5a klara av , när jag fick körkort så lånade jag morsans gamla Vauxhall viva och plågade, den gick inte sönder för det. Så då borde en M5a också klara det. Absolut-kung,du är väl inte svensk du är väl skåning. Bor själv i Skåne ( en okuperad del av Sverige)!! |
|
|
Karlhilding...om hans språkbruk säger att han är "nysvensk",vad säger ditt om dig? Nu får ni lägga av allesammans...=). Förstår inte att folk orkar bry sig eg. Mig själv inkluderat haha. Fingerspitzgefühl. |
|
| Absolut_kung : Kul att du kom och livade upp tråden! :-) Som du kanske märker så finns det en och annan uppblåst typ på autopower som tycker sig vara lite bättre än andra... B-) | |
|
Absolut_kung: Du livade upp forumet rejält och det är alltid uppiggande så det ska du ha en eloge för. Men signaturen på dina inlägg "Du är satsen din mamma borde ha svalt" är lite väl provocerande och magstark för mig. Hade du inte haft den med hade jag tyckt att du vore en kul prick men nu tycker jag att du kan dra nånstans och svälja dina egna satser. Och slakta dina bilar får du göra så mycket du vill bara jag slipper se skiten. |
|
|
Ja nu kommer många stolpskott fram ur garderoben. När vi var 18-19 så "driftade" jag på grus med farsans Merca 300. Skäms fortfarande hur idiotiskt dum man kunde va!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Absolut_kung: dina första kommentarer på forumet gav kanske inte det bästa intrycket (i kombination med nicket...) men därefter kom du med vettiga inlägg (tar således tillbaka mitt tidigare uttalande). Jag tror inte för en sekund att det handlar om avundsjuka, få blir nog särskilt impad av en M5e39 idag. Snarare var det nog en reaktion från folk som bryr sig om bilar och tycker det är synd att denna misshandlas. Det intrycket får man nämligen när man ser någon burna runt på en parkering samt lägger till informationen att denne ägde bilen under en kort period. Tror inte det är så konstigt att många drar slutsatsen att personen i fråga köpt bilen för att "köra skiten ur den". Därav de många upprörda kommentarerna, de/vi tycker det är synd att en så pass ovanlig bil (få mil) går ett sådant öde till mötes. Visar det sig nu att du istället faktiskt skött bilen och att burn-outsen inte var standardförfarandet så klarar den nog det. Den är definitivt inte slutkörd o således förstår jag att du reagerar på kommentarerna. Sen får du ju behandla din bil hur du vill men lika självklart är ju att andra får reagera/ha åsikt om körsättet?! Sen att man inte ska skriva på forumet är väl struntprat, vad är ett forum till för?! Är väl utmärkt att information kommer fram för en eventuellt blivande köpare, varför hålla det till kompiskretsen?? Hoppas fler gör som TS och lika bra att tidigare ägare kommer in och skriver! |
|
|
Är själv medlem på 3 andra forum, MBSCA, Audinordic och några andra men Autopower tar fanimej återigen priset!" Finns det inga moderatorer här eller? Ett uttryck som väl passar här är: Sköt dig själv å skit i andra ! Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 samt Audi A4 Q 2.0 T 2007 |
|
|
"Hi HI tillhör nog inte dom smartare på jorden den killen?" "Länka gärna till fler personer som blottar sina Garagetprofiler på samma sätt" vem fan bryr sig, jag fick sålt bilen på studs, och köparen nämnde till och med flitigt skriveri på AP. "nu när en idiot förstört den så känns det inte roligt" handlar detta om min bil? De e ju från påhopp till påhopp från en flock neandertalere i en bunke 318 från -87!!! |
|
|
O du Kallekallops, du presenterar inte dig som de ute på krogen va? Dom tror nog att du drar nån jävra vits om du säger "hej, de e jag som e karl... Karl Hilding" O sen tösen, "sär vi haaaaaaaaaaaaj" men de ordnar sig, världen är full av kärlek till dig med min gosse. Vissa tänder på grabbar o vissa på fågelholkar som du. Tårka tårarna o ta dig ett glas saft o en giffel. |
|
|
Jag struntar fullständigt i om en M5 levt hela livet på Nurburgring, för då har den åtminstone använts ändamålsenligt för det egna nöjet. Att bränna däck inför en ivrigt påhejande pöbel handlar enbart om showoff och vittnar om total avsaknad av stil och god smak, vilket inte helt förvånande accentueras av infantila foruminlägg. |
|
|
karlhilding skriver: "Det var ditt språkbruk eller rättare sagt avsaknadet av det som var upprinnelsen till "nysvensk". Mig veterligen så är det bara "nysvenskar" som använder ord som "avundsjuka svenskar"... Ja, och det är (oftast) bara rasistgrisar som använder ord som "nysvensk", och du är väl ingen rasistgris, karlhilding? Alltså, skenet bedrar ibland. Bra absolut_kung för att du plockade bort signaturen och hyfsade språket, det blev trevligare då. Använd du din bil precis som du vill. :) |
|
|
ErikBerg: Tror inte du vet vad du pratar om. Och kom inte till mig med sånt dravel. Omvänd rasist = avundsjuka svennar mm. Du röstar säkert rödgrönt också. Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
E38B12: "Jag struntar fullständigt i om en M5 levt hela livet på Nurburgring, för då har den åtminstone använts ändamålsenligt för det egna nöjet. Att bränna däck inför en ivrigt påhejande pöbel handlar enbart om showoff och vittnar om total avsaknad av stil och god smak, vilket inte helt förvånande accentueras av infantila foruminlägg." Så sant som sagt. Är säkert inte många hemma heller i hejaklacken. Varken här eller irl. Byta upp sig? Till vad då? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
ErikBerg, du får gärna definiera ett accepterat namn för utlänningar. Man blir ju bara snurrig i huvudet av vad man ska få säga. Men det kommer tydligen alltid vara accepterat att få säga "svenne" om ursvenskar? De största rasisterna i vårat land är ju ändå inte "ursvenskarna" av vad jag fått erfara, och jag är då uppväxt i ett område med mer än 50% av annan nationalitet än svenskar. Men för all del, lägg ned detta snack då det är helt off topic! Olika syn på fordon, materiella ting och äkta make/maka kommer alltid ändå att skilja från person till person. Bara att acceptera att vissa väljer att behandla sina bilar på ett annorlunda sätt än vad många här gör. Men det är ju i vilketfall inte straffbart att misshandla sin bil, men dock synd om det gäller en unik bil. Mvh Patrik |
|
Gränsen för rasism är svår, men om man använder ordet "nysvensk" som förstärkningsord för att någon är korkad, då tycker jag absolut att man passerat gränsen. Korkad, idiot och nysvensk flyter här ihop och används i samma syfte. Jag arbetar i ett område där mer än 50% har en annan härkomst, jag kan skoja med dem, kalla dem "jävla blattar", de skojar med sig själva och med mig. Men jag tror inte jag skulle bli gammal som företagare om jag i en argumentation använde mig av ordet "nysvensk" för att försöka vinna mark för mina argument. Så i den här tråden anser jag att nysvensk användes på att rasistiskt vis, oavsett vad författaren av det anser. Kanske var det så att han egentligen inte menade något, men i min värld var det plumpt. Svenne?! Lite annan pryl, där handlar det inte om etnisk bakgrund, att vi skulle vara mer korkade utan för att vi hamnat i ett fack som lite skämtsamt kan benämnas "jävla svenne", ett ord jag kan slänga mig med till en blattevän om han exempelvis kommer körande i en Volvo. |
|
|
Kungen! Ser fram emot en M5 E60! =) In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.