|
Sida 2 av 8
|
|
|---|---|
|
Ordet "förstört" verkar ligga i betraktarens ögon. Vi är flera här i tråden som inte skulle vilja köpa den, medan andra tycker att drifting/burnisar gör mindre skada. Mvh Philip |
|
Lasse Karlsson |
Förlåt att jag verkar dum! men hur ser ni att bilen är "tokkörd" på dessa bilder? Eller vet ni nått som jag inte vet? Annars är väl detta den som T.weurlander började med att försöka sälja till det facila priset av 395 papp så sent som för 1 1/2 år sen. Verkar ha fått några ägare till på nacken nu, och detta fort! HA DET! modolasse |
|
Inte visste jag att du var blind Lasse.......... För dum är du väl inte? Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Hahaha ;-) Mvh Philip |
|
| Det är nog som sagt vad upp till betraktaren vad som gör en bil förstörd. Själv så skulle jag nog anse att en M5 är mer förstörd om den saknar originalfälgarna t.ex. :p Att den har blivit lite buskörd skulle jag ta för givet om jag köper en sån bil. Men visst, det är ju bättre att vara lyckligt ovetande om vad bilen har blivit utsatt för tidigare. Majoriteten av dom M5 som finns lär ju ha fått smaka på smisk på ett eller annat sätt under sin levnad. :-) | |
|
Här har vi en som tycker att det är värre att byta fälgar än att drifta sönder en imolaröd M5 -03. Hur är det med originalfälgarna till 525 E34, går de ens att titta på utan att gråta? Mvh Philip |
|
|
Förlåt mig, såg att du har 18" M5-kopior. Det är ju nästan original... Mvh Philip |
|
Lasse Karlsson |
Nej Karlhilding! jag är varken dum eller blind, men tänkte inte på att titta på den nedre länken, då den oftast är trådskaparens egen bil och helt ointressant! Men nu förstår jag, efter att ha sett alla bilderna! Ja! kärran lär ju inte bli lättsåld iallafall. Tragiskt på så fina bilar! han får väl sälja tillbaka till Weurlander för en billig peng, så kan han i sin tur åter försöka sälja till överpris och göra en kanonaffär! HA DET! modolasse |
| Känsligt ämne Philip? ;-) Hoppas du förstår innebörden av smileys... | |
|
Originalfälgar kunde jag nog leva utan om jag visste att en bil var välskött innan. Det är väl därför man letar efter gubbkörda bilar med få ägare, även om många skrivs på äldre personer för att sen brukas av deras söner. De är ju onekligen sällsynta de bilarna. Var lite sugen på en Audi S6:a för ett tag sen och hittade en som verkade intressant men den föll dels på att det var 10 föregående ägare. Lite fördomsfullt kanske, kan ju vara bilfirmor, men på nåt vis känns det ändå inte bra på en sådan speciell bil. Håller er uppdaterade med eventuellt svar från bilhandlaren! |
|
|
Skulle tro att du inte får något svar alls. Synd på en fin bil i övrigt. |
|
| En bilhandlare för ju stå till svars och inse att det kanske finns viss prutmån när bilen bevisligen är hårt körd. Annars känns det ju lite väl oseriöst kanske. | |
|
Tom jag kan tycka att att bara ligga å göra "donuts" känns lite "barnsligt" det går ju bra tom med en gammal Volvo. Men att lägga upp ett bredkas då och då (eller drifta lite) det gör jag själv ibland. Det är ju först då man märker vilken sjuk kontroll man har på den. Det är åxå då hjärtat pumpar lite extra och adrenalinet sprutar :-) Men som sagt att bara ligga å burna runt känns ju ganska meningslöst. Tror dessutom inte att det har nån jättebetydelse för bilen då den är byggd för att hålla. Det ä rju en M-bil för tusan. Men det känns förmodligen mindre bra inombord att veta att föregående ägare "slaktat" den. Den lär ju inte bli mer lättsåld nästa gång om den nu blir såld denna gången. "Ett forum never forgetts" Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 samt Audi A4 Q 2.0 T 2007 |
|
| Sätesdynan på förarstolen ser sleten ut | |
| Bort med dekalerna,toningen samt sätta på org eller andra fälgar så blir de bättre! | |
|
Håller helt o hållet med "Fd Mercafreak". Jag vill även poängtera att bankörning troligtvis sliter ännu mer på både chassie och motor. När man driftar så ligger man inte på varvstoppet, snarare nånstans runt 4-5000rpm vilket en M-motor garanterat håller för. Men jag håller med, det ser inte bra ut när det är dags att sälja :) det skrämmer många potentionella köpare. Jag har också lagt nån lakritsrand ibland, men det på filmerna var väl i överkant. /Jonas |
|
|
Jag lovar att ni som lägger lakritsremmar med bättre BMW kommer att ha skammens rodnad på era kinder när ni växt upp! Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Om jag inte missminner mig så satt originalfälgarna på förut när han Tom Weurlander sålde bilen. Eftersom annonsen inte nämner nåt om några andra fälgar är det ju också en jäkla miss om de sålts, det är ju inte helt gratis med en uppsättning nya sådana som kanske skulle velat haft på en såpass fin bil. | |
|
När (fd) ägaren köpte bilen 25 feb så 18"org fälgarna på...frågan e vart dom fälgarna tagit vägen!!? kanske sålda? Deluxe bil ve nog mera...eller fd ägaren.... 18"org fälgarna e mkt snyggare än dom svarta "racing-fälgarna"...tycker dom ser rent ut sagt för jäv***** ut på en så pass snygg bil med rätt färg... |
|
|
Orginal fälgarna finns fortfarande hos förra ägaren! In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.