AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.745

bmw concept gran coupe!

Sida 1 av 2
Länk nya 6:an fast med fyra dörrar eller vad säger ni??
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Underbart vacker. Vill ha.
Visa användare
ProPro-medlem
627
CTech
Alpina B5-2006 #033
BMW 750ial -90
BMWCS#7034
Wow, härligt med ännu fler nya BMW modeler med klanderfritt utseende. Jag som fortfarande har F10:ans fantastiska kropp...jag menar kaross framför ögonen. :-D

BMW 4 Life
Buspelle
Snygg och antagligen helt nödvändig för att möta Audi.
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Riktigt vacker!

//Bjersér

BMW - over 200 (s)miles/hour
jag tycker dock att ribborna i njurarna ser lite konstiga ut och förstör ganska mycker men det kanske är en vanesak
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Mer "riktiga" bilder:
Länk
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Ytteligare bilder
Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bland det vackraste BMW fått till på många år, värdig efterträdare till 8serien.
Mvh
Asken

BMW. Från de bästa, till de bästa!
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Suck suck suck =)
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Så fin o linjerna är underbara.
Given succe
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Snygg fö så gillar jag detaljerna i fälgarna.

Mvh/Rolle
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Kanonsnygg! Mycket kraftfullare än Concept CS. Ska vi gissa en revival av 8-serien som namn?
ollen: tycker lite tvärtom där... cs conceptet är något av det snyggaste bmw byggt.. den ser så låg och kraftfull ut.. på denan gran coupe tycker jag att taket känns aningen högt för att vara coupe och det beror nog på c-stolpens lutning... 6-serien kommer få annorlunda taklinje och det komemr nog göra susen.... jag gissar på att det blir en 6-serie gt :P
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
bmw-jerry: Ja, 6-serie GT är ingen dum gissning heller.
Visst var Concept CS häftig på sitt sätt men lite för utdragen/spetsig för min smak och bakrutan på den var FöR mycket coupe/kombikupe-aktig för en fyrdörrarsbil. Denna har en något mer markerad bagagelucka kvar, om inte bilderna luras. Men det beror förstås på vad man gillar. Jag tycker inte om Panamera och MB CLS där man gått så långt i se-ut-som-en-coupe- ambitionerna att man fått en kombikupelook i stället för en elegant sportsedan a la gamla Jaguarer och Maserati Q-porte. Men samtidigt är det kul att man törs testa nya koncept. Och det är säkert många som gillar dem också. Personligen gillar jag iallafall detta nya BMW-concept starkt!
ollen: håller delvis med dig men tycker mer att m5:an eller 7-serien utmanar maserati q-porte och det behövs inte en till sådan bil.. visst har coupe-stuket blivit lite för mycket halvkombi på vissa bilar men tycker fortfarande att cs-conceptet är snyggare än detta gran concept
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Hoppas den snart kommer i produktion iallafall så man får njuta av den på vägarna. "6-serie GC", i st för GT kanske (=Gran Coupe)
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
gäsp...
ser ut som en audi.
Länk nu är det officiellt att bilen går i produktion :D nice
Ja, lite Audi lik kanske men en klar fullträff, helt underbar. Inget fel att låna lite lyckade linjer från konkurrenten och förädla det.

Knock out av BMW. Jag har svårt att hitta något jag stör mig på.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.