|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk nya 6:an fast med fyra dörrar eller vad säger ni?? | |
| Underbart vacker. Vill ha. | |
|
Wow, härligt med ännu fler nya BMW modeler med klanderfritt utseende. Jag som fortfarande har F10:ans fantastiska kropp...jag menar kaross framför ögonen. :-D BMW 4 Life |
|
Buspelle |
Snygg och antagligen helt nödvändig för att möta Audi. |
|
Riktigt vacker! //Bjersér BMW - over 200 (s)miles/hour |
|
| jag tycker dock att ribborna i njurarna ser lite konstiga ut och förstör ganska mycker men det kanske är en vanesak | |
|
Mer "riktiga" bilder: Länk |
|
|
Ytteligare bilder Länk |
|
|
Bland det vackraste BMW fått till på många år, värdig efterträdare till 8serien. Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
| Suck suck suck =) | |
|
Så fin o linjerna är underbara. Given succe |
|
|
Snygg fö så gillar jag detaljerna i fälgarna. Mvh/Rolle |
|
| Kanonsnygg! Mycket kraftfullare än Concept CS. Ska vi gissa en revival av 8-serien som namn? | |
| ollen: tycker lite tvärtom där... cs conceptet är något av det snyggaste bmw byggt.. den ser så låg och kraftfull ut.. på denan gran coupe tycker jag att taket känns aningen högt för att vara coupe och det beror nog på c-stolpens lutning... 6-serien kommer få annorlunda taklinje och det komemr nog göra susen.... jag gissar på att det blir en 6-serie gt :P | |
|
bmw-jerry: Ja, 6-serie GT är ingen dum gissning heller. Visst var Concept CS häftig på sitt sätt men lite för utdragen/spetsig för min smak och bakrutan på den var FöR mycket coupe/kombikupe-aktig för en fyrdörrarsbil. Denna har en något mer markerad bagagelucka kvar, om inte bilderna luras. Men det beror förstås på vad man gillar. Jag tycker inte om Panamera och MB CLS där man gått så långt i se-ut-som-en-coupe- ambitionerna att man fått en kombikupelook i stället för en elegant sportsedan a la gamla Jaguarer och Maserati Q-porte. Men samtidigt är det kul att man törs testa nya koncept. Och det är säkert många som gillar dem också. Personligen gillar jag iallafall detta nya BMW-concept starkt! |
|
| ollen: håller delvis med dig men tycker mer att m5:an eller 7-serien utmanar maserati q-porte och det behövs inte en till sådan bil.. visst har coupe-stuket blivit lite för mycket halvkombi på vissa bilar men tycker fortfarande att cs-conceptet är snyggare än detta gran concept | |
| Hoppas den snart kommer i produktion iallafall så man får njuta av den på vägarna. "6-serie GC", i st för GT kanske (=Gran Coupe) | |
| gäsp... | |
| ser ut som en audi. | |
| Länk nu är det officiellt att bilen går i produktion :D nice | |
|
Ja, lite Audi lik kanske men en klar fullträff, helt underbar. Inget fel att låna lite lyckade linjer från konkurrenten och förädla det. Knock out av BMW. Jag har svårt att hitta något jag stör mig på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.