|
Sida 7 av 10
|
|
|---|---|
| Ska se om jag kan ta ut min i veckan och ta några foton för att öka på abstinensen hos exempelvis Skorpionen :o) | |
|
Aktiverar min vecka 29 med förhoppningsvis nya SI-batterier,sen blir det Dr Per och lite genomgång. Mvh Dic |
|
|
abbe: precist, man vill ha en riktigt skött och väldokumenterad bil ! Kimmo: nä skit i de!! Vill inte ha fler bilder på åket !!! hahaha! bara leverera bilderna så man får dräggla lite mer. |
|
|
Morrn! Trevligt att se att min gamla tråd lever. Har fortfande inte köpt mig någon Alpina B6, finns det någon 3,5 till salu i dagens läge? Mvh Mats |
|
|
Nej, det gör det inte. För tre veckor sedan kom det ut en 3,5:a med 14 500 mil på mätaren, en ägare. Den gick ut för 149 000 kr och såldes väldigt snabbt... |
|
|
Ok, dom handlas till vettiga pengar fortfarande. Bra att veta, kan vara intressant om det dyker upp något. Mats |
|
| Samma sak med B8:orna, dom går högt i Tyskland. | |
|
Som en liten "Cliffhanger" så droppar jag då att jag leker med tanken att avyttra min B6:a. Grundtanken är Rätt person=Rätt pengar med en stor portion ångest,liknandes den som Abbe har/haft. Mvh Dic |
|
|
Dic, jag har skickat pm till dig om din B6:a men inte fått svar ! |
|
|
Sorry Abbe men det tycks i så fall hamnat mellan "stolarna". Är på landet med en så där bra lina och webbmail,sms:ar en riktig adress,oki? Mvh Dic |
|
|
Som jag sa tidigare i veckan skulle jag återkomma med fler bilder, speciellt till Scorpionen :o) Här kommer dessa. Har länge funderat på att lägga ut kärran på Garaget men idag blev det av... Är faktiskt rätt så nöjd själv. Håll till godo... Länk |
|
|
Kimmo: Åhhh fin bil:) Vet du om den är "ny"såld eller har gått i Gislaved i början av sitt liv? Minns att en bilhandlare, Bogrens ...., hade en blå B6 3,5 i mkt fint skick som har satt sina spår....... Broderen hade en röd B6 2,8 -86 i början av 90-talet, som han idag hade velat ha igen.... /Kent |
|
|
Finfint kimmo! La till den direkt bland mina favoriter på garaget! Micke |
|
|
Tack Scorpionen. Makeba: Jag ska kolla i min dokumentation och återkomma. Inte ikväll dock... |
|
|
@Skorpionen Lille Hans är nu upplagd på Garaget.org med nytagna bilder från idag. Länk |
|
| Makeba. Min bil har inte gått i Gislaved eller blivit såld där som ny. | |
| lanab: riktigt fin b8, i vacker miljö!. | |
|
Nu finns det en B6S till salu igen. Bara 45 000 Euro... Vill ändå ha! Länk |
|
|
Den som är villig betala så finns det en 3.5s till salu i Norge för 429,000 norska kronor Länk |
|
| 429 000 norska kr är 490 000 Sek enligt Forex idag... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.