|
Sida 5 av 10
|
|
|---|---|
zcooter |
Ni som missade B6:an Här kommer en annan smällkaramell i form av M3 e30 Länk |
| Den var inte gratis direkt... Alpinan gick dock ultrafort. | |
|
SL: har du plats för en M3 SE till ? 7,6 mil, jisses ,och 178 000 euro, får dom sålt för de, är de en hygglig vinst dom gör. Önskat man hade lite mer pengar, vilket garage man hade haft då! Micke |
|
| Precis så är det. Om man hade lite stålar, oj vilket garage man hade haft. Ha ha ha. | |
zcooter |
Helt spontant känns det som att man nog lägger pengarna på en nyare modell av M3:an om man nu vill ha en. Det finns ju andra prestanda bilar i den prisklassen. Eller en ny "Bruno Spengler" M3 edition Eller vad säger "panelen" |
| Så är det ju. Alternativen blir många om man ska ut med 178 000 Euro. | |
|
Skönt att b6.an blev såld så snabbt! , slipper gå och övertala sig själv att diamantsvart vill man ha, de e ju dock en Alpina b6.... hahaha! Skämt å sido, hoppas bilen gick till en sann entusiast. Finns du här på AP, hoppas jag att du delar med dig om vad som händer med pärlan. Micke |
|
|
Kimmo@ kan inte du lägga upp lite bilder på din snygging!? Hade vart kul! Micke |
|
|
Förutom dessa är det lite tunt. Länk Ska kolla... Vill inte lägga ut bilder med regnumret synligt. |
|
|
Den här bilden gillar jag.... Länk |
|
|
Här är en bild bakifrån. Kolla glansen på det 24 år gamla avgassystemet... Länk |
|
|
Den är i riktigt fint skick kimmo! Royalblå och guldstripes e så jäkla snyggt. Kul att se lite bilder på en Alpina klassiker. Micke |
|
|
Kimmo > Riktigt fin bil du har! På emblemet på min står det "B6 3.5 Katalysator" med på dina bilder har du bara "B6 3.5"? Vet du om emblemet är bytt? -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Tack för berömmet. Man är ju nästan rädd att använda bilen ibland. Vad gäller emblemet så vet jag inte om det är bytt. Det kanske är likadant med emblemet som det är med stripesen, dvs. flera varianter. I emblemfallet finns det två, dvs. B6 3,5 kat och B6 3,5. Någon annan kanske vet... |
|
|
Blev lite avundsjuk där! Väldigt snyggt med de stripsen,själv velar jag lite grand med vilka stripes som blir bäst på Zinnoberrot,guld,silver eller "mörk"silver. Har inga alls just nu dock så har jag Kat emblemet på min. Mvh Dic |
|
| För mig är Alpina synonymt med stripes. Om jag skaffar en till så skall den absolut ha stripes. | |
|
Micke; har plats mentalt för hur många SE.s som helst men ekonomiskt och fysisk plats är det värre med ;) Den röda SE.n är en av de två röda "barn find" SE.na som en i England hade köpt nya till sina barn. Av en händelse fick en Fordentusiast nys om bilarna och köpte dom, samt en "ny" Ford RS200 och en "ny" MB 190E 2,5 16V Evo 2 på ett bräde. Efter ett kort tag sålde han dock SE.na samt MB.n, för det var Forden han var mest intresserad av. Om nu SE.n såldes har ägaren gjort en Väldigt bra förtänst på några år. -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
zcooter |
SL@ Där Hör man. Det gäller att inte "vila på hanen" om man skall till o shoppa rariteter. Såg igår att det är 2 Cecotto´s till salu på en M3 e30 sajt. mins inte exakt webbadressen, Tyskt var det iaf |
|
SL@ , hahaha, jo de e för tråkigt.. alltid är de stålarna det hänger på! Alpina b6 3,5 och en M3 SE står på min önskelista.... jösses jävlar , de här ska inte frun läsa.. Micke |
|
| Ha ha ha ha... Känner igen dig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.