|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej jag tänkte skaffa en dekal som retar folk men vad ska det stå Öppen för alla förslag MVH | |
|
If you can read this ...I´m not impressed most people can read. JESUS LOVES YOU! ...everyone else thinks you´re an asshole. Ignorera denna text! JAG klimatkompenserar för DIN miljöbil. |
|
| Detta är en miljöbil-till priset av fem riskokare | |
|
"GUD kör också BMW" (Funkar extra bra i Jönköpingsregionen ;-) |
|
|
Din dröm - Min verklighet! ///Micke Min cabrio Länk |
|
| "Nä vi har inte sett Hedlund!" | |
|
"My Toyota is fucked up" "Jag har råd, har du?" |
|
|
Haha kul gud kör också bmw det lär reta många sur740 ägare |
|
|
Varför skall man reta upp folk som är avundsjuka samt få till en negativ inställning till personer som kör BMW. Är det inte bättre att allmänheten possitivt inställd till alla oss som tycker detta är en bra och skön bil att åka i. Släng alla dekaler med dessa uttryck. /Per |
|
|
Det är för lite humor i världen. Länk :-P |
|
|
Håller med vi mesiga svenskar Men är man ironsik då då blir det ju en positiv inställning jag skulle vilja ha en dekal som retar 740 ägere, mina kompisar kör ju 740 o de säger att min bmw är en sigenarbil det tycker inte jag Vaf** |
|
| Seglare har stor | |
| Inte för att de är att rekommendera direkt men för några år sedan på en svart 7-serie e38 med svarta rutor och 20" kromfälgar såg jag en fin skylt "Vem fan sa att kokain inte är lönsamt" :D | |
| PÅ min 750 står det STORA KUKAR GÅR TUNGT | |
| Insured by Mafia, you hit me WE hit you. :) | |
|
din dotter sitter i baksätet. Mvh Kevin |
|
|
Varför inte "Tacka fan för stor,den är svullen!" Klabbarparn |
|
|
"Håll till höger, bonnjävel!" - fast det förutsätter förstås att man inte bor i en håla själv... /Masten |
|
|
Såg på Bimmerforums en kille som hade en spegelvänd streamer i vindrutan där det stod "Slower cars move to right" Och så en pil som pekar åt höger för säkerhets skull. När Herbert i sin Avensis ser den i backspegeln så brinner det väl till i skallen. Finns en nästan lika här: Länk |
|
|
Jag miljökompenserar för din miljöbil retar nog upp folk som kör prius i alla fall :D |
|
| "Nej, jag äger ingen pizzeria". :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.