AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.807

Beställa 325D, med navigator...?

Sida 2 av 2
ym
86
ymerus
330d F31 Touring -13
Jag sökte aktivt efter en bil utan navi eftersom jag tycker E9x interiören inte alls håller ihop med den extra "bulle" som skapas av navin. Renare snyggare och sportigare utan var mina tankar i alla fall! :) Sen måste jag bara kolla hur ofta använder ni era gps:er? Jag kanske är sjukt tråkig men sällan jag verkligen känner att den är nödvändig (vägen till och från jobbet kan jag rätt bra numera tex ;) ) och är det lite lurigt att hitta fram sista biten så drar man ju bara fram telefonen och kollar gps:en där för att hitta rätt. Jag skulle helt klart ta mig en funderare, som Cris87 var inne på tidigare här, om jag inte skulle hoppa upp ett motoralternativ till istället!
Jo
385
Jonas T
E61 535d M-sport
Håller med Chris87 och ymerus, och de extra hästkrafterna använder man nog dessutom betydligt oftare :D
Roffa1
Varför inte satsa på båda alternativen..ännu trevligare;-)
Jo
385
Jonas T
E61 535d M-sport
Jag hade gärna gått på Roffa1:s rekommendation när jag beställde min bil. Med 330 som prio 1 och navi pro som prio 23, ungefär ;)

Men tyvärr är man ju både löneslav och familjeförsörjare, och då blir man till slut tvungen att dra en gräns (som i mitt fall landade på ca 430' brutto, en motsvarande 330 med navi hade kostat 542).
11
13
118DM
325Dt -10
Känner mig nöjd med 325 samt pro navin. Kärran beställd nu. Tack för alla synpunkter (bra som dåliga :-) )
Jo
385
Jonas T
E61 535d M-sport
Grattis!

Lång leveranstid verkar det bli för dig ser jag, min hamnar på ca 10 veckor.
11
13
118DM
325Dt -10
Så imorgon är det dag att hämta hem min nyfödde 325a. Längtar lite faktiskt.
11
13
118DM
325Dt -10
oj oj vad trevligt vi har tillsammans 325an och jag. Vilken bil... jisses. Navven är bra helt underbar, motorn är ännu mer fantastisk! Från 118d till 325d ett härligt steg trots 1-serien fina egenskaper. Men familjen måste få plats.....

Särr vi!
Pe
4
Pelle59
325d E92 -10
Grattis.
Du verkar nöjd hitils ser jag.
Själv hoppas jag få hämta min nya 325d nästa vecka och blir förhoppningsvis lika nöjd. Jag valde också navi pro.
Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Grattis till bilköpen båda två. =)

“Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.”

Lennart Nilsson (s)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.