|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Är du intresserad att köra i Arns fotspår den 5 juni. En rundtur Skara Vara och Falubygden. Önskar du veta mer så anmäl dig på E-posten carhelpen@yahoo.se | |
| Mycket bra och trevligt initiativ. Hoppas kunna deltaga. | |
| mail skickat | |
| Anmält intresse | |
| låter som en bra ide. | |
|
Anmält intresse jag med. Varför så hemligt med rally info.. |
|
| Jag har också skickat in.. | |
| Hur många är anmälda, och vilken blir resrutten??Jag är redan anmäld | |
|
Jag hakar på om inget oförutsett dyker upp. Mvh/Rolle |
|
|
Hej. Nu är vi c:a 12-14 deltagare på Z-rallyt den 5 juni. ( Arns fotspår). Jag sänder gärna mer info för intresserade genom min E-post carhelpen@yahoo.se. Detta underlättar för mig att senare kunna sända Er deltagarlista. Den som önskar övernatta enl. förslag från info bör anmäla i god tid. Du eller flera som vill deltaga men kommer lite norrifrån kan ta kontakt med oss, troligen blir anknytningen någonstans vid Falköping. MVH Cuurtanz3 |
|
|
Intresserad och nyfiken Länk Rickard |
|
| Låter mycket trevligt, det skall vi försöka att vara med på | |
|
När är sista anmälningsdag? Är väldigt sugen på att komma ned. "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
|
Ett stort tack till Curt och Anders för den mycket trevliga och perfekt genomförda Z-träffen i Arns fotspår. Hälsningar till alla deltagare Doris & Manfred |
|
|
Tack Curt och Anders för organiseringen och tack alla andra trevliga personer som var med. Riktig trevlig tillställning (och lärorik :) ) Hoppas det blir fler gånger redan i år. Mvh/Rolle o Kristin |
|
| Men igen, varför så hemligt .En som inte fick nån info på mail. | |
|
Tack Curt & Anders för en mycket trevlig tur på härliga vägar i en skön natur. Trevligt att träffa er alla. P-H & Birgitta från Karlskoga |
|
|
Ett stort och hjärtligt tack till er som ordnade träffen och ni som deltog. Ni gjorde träffen till ett oförglömligt minne. Vi kan bara instämma i alla tidigare positiva omdömen. Hoppas på återseende. Mvh Rolf & Kerstin och Sören & Kristina |
|
|
Vi vill också tacka Curt och Co för en mycket trevlig dag med fina vägar och vyer Hälsningar till alla övriga. Hoppas på återseende. P-E och Ingrid från Moheda |
|
|
hej igen alla bmw o mercedes entusiaster.vi vill också passa på och tacka för en jätte trevlig helg.det gjorde ni bra Curt o Anders. Anders o Anki stora levene |
|
|
Tack för en trevlig dag bland Zätor. Fina vägar och intressant historia om Arns rike. Och framför allt lyckades ni ordna fint väder. Hans Eric och Kia. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.