|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Vi ses på Sofiero kl18.00. Nu ska det tvättas bil! :) elpe300 325'an: Länk |
|
|
Wops, ser att jag missat en BMW träff jag inte kände till. Blev det fler bilar denna gång? BMW 4 Life |
|
|
Hej och tack till alla er som dök upp på träffen. Vädret var verkligen på vår sida och då dyker det automatiskt upp fler bilar. Mellan 15 och 20 entusiaster visade upp sina blänkande bilar. Lite körning hann vi också med! Kanon! Hoppas att deltagarantalet håller i sig och att ni dyker upp på nytt lördagen den 3'e juli kl.1800. Plats kommer att meddelas här. Håll utkik! Håll även koll på www.bmwcs.com/syd elpe300 325'an: Länk |
|
|
Vad roligt att ni var så pass många! Skall minsann försöka komma med vid tillfälle. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Hej igen. Vi tycker att denna träff ska få namnet "Sofieroträffen". Uppslutningen till denna träff har varit relativt stor då vi bara har haft den (2) gånger, så vi tänker ha den kvar i Helsingborg på Sofiero. Så nästa träff blir då den 3/7 på Sofiero. Och som vanligt behöver man inte vara medlem för att komma, men gärna vara medlem när man åker hem. ;-) Mycket välkommna Styrelsen BMWCS/Syd Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
|
Klockan 18.00 såklart. Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
|
Tusan, bilen är nytvättad men tiden räcker inte till, entusiasmen är det inget fel på. Ska se om jag hinner men tveksamt, jobbar på som vanligt... :-( BMW 4 Life |
|
|
Vi CS på Sofiero! :) elpe300 325'an: Länk |
|
|
Vädret inbjuder till en glass på Sofiero. Vem köper den störste, den som kommer får se. Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
| Synd att det var idag med all fotboll... ansluter vid nästa tillfälle om möjligt. | |
|
Får hålla koll på när nästa träff är så kollar jag också in! |
|
|
Dyker upp nästa gång! Det är den som går vilse som finner de nya vägarna. |
|
|
Hej, den 7 Augusti Kl.18.00 träffas vi igen på Sofiero. Vi ses där med våra BMW och ta gärna med familj och vänner. Man behöver inte vara medlem i BMWCS för att komma, vi kommer att ha info om hur man blir medlem och vilka förmåner man har som medlem. Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
| Jag funderar på att dyka upp till helgen! Hoppas att vädret blir bra.. | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Powermike: Jag har event på Knutstorp den 6 Augusti The Ultimate Racing Event, bankörning för motorintresserade, en tur till Knutstorp och kolla läget på fredag eftermiddag kanske? En hel del Alpina och och några fina BMW som är med! dessutom en drös av Porschar och någon Ferrari... |
|
Låter trevligt, mellan vilka tider ? Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
|
Ska själv vara där och agera mek åt brorsan som testkör sin BMW-cupbil inför tävlingsdebuten på Knutstorp och BMWCS 25-årsjubileum den 14'e och 15'e augusti. Jag vet därmed att det är körning 9-16. Givetvis hoppas jag på en Sofieroträff på lördagen ändå! :) elpe300 325'an: Länk |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Har planerat in Copenhagen Oltimer Grand Prix den lördagen men är vi tilbaka i tid så kommer vi bort till Sofieroträffen innan vi kör tillbaka till Båstad. |
|
Det finns en liten, liten chans att jag har hunnit ner från Gävle till Skåne den 7:e (eller att jag är på väg ner), isåfall dyker jag upp. |
|
|
BMW-Båstad: Kul om ni hinner till Sofiero. Mattias: Ser fram emot långväga besök. elpe300: Själv ska jag ev. till Knutstorp på Fredag 6/8 men Sofiero är givet. :-) Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.