|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW ägare. Vi har tänkt starta en månads träff i BMWCS/SYD. Vi träffas första gången i Helsingborg vid Sofiero kiosken för att beundra varandras BMW. Kanske ta en glass eller våffla, för att sedan glida en sväng på stan t.ex. Man behöver inte vara medlem för att dyka upp det är öppet för alla med BMW. Just crusing ............... 740i -93 | |
|
Trevligt initiativ! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Vilken dag, tid osv är det som gäller. Vilken är Sofierokiosken? ///M. Pedersen |
|
|
Sofierokiosken=Strandvägen? ///M. Pedersen |
|
| Trevligt:) | |
|
Hej igen. Den 1/5 kl.18,00 Strandvägen Sofiero Slott |
|
|
Gamla Larödsvägen, 252 84 Helsingborg Länk: <Länk |
|
|
Jag kommer ;-) Micke Edahl BMWCS/syd #3288 |
|
|
Kolla länk Länk Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
|
Trevligt! Jag ska dyka upp om inget oförutsett händer. Mvh M |
|
| Dyker också upp om vädret är gynnsamt för e30 cab åkande :-) | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Kommer också om ingeting oförutsett inträffar! |
|
Hej alla BMW ägare. Vi har tänkt starta en månads träff i BMWCS/SYD. Vi träffas första gången Lördagen den 1/5 Kl. 18,00 i Helsingborg vid Sofiero kiosken för att beundra varandras BMW. Länk Kanske ta en glass eller våffla, för att sedan glida en sväng på stan t.ex. Man behöver inte vara medlem för att dyka upp det är öppet för alla med BMW. Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
|
Trevligt med en träff. Men är inte, intresset lite svalt? Jag hade tänkt komma...... *Hoppas på bra väder o många bilar* |
|
|
Jag kommer, vi ses på lördag :) Mvh Jimmy |
|
|
Bmwcs/syd Jag tycker att intresset verkar högt, tråden är besökt 349 gånger just när jag skriver detta. Nu hoppas vi bara på bra väder. Vi ses på Lördag. Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
|
Länk Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
|
Är vädret fint (inget regn) så kommer jag fortfarande. Hade tänkt att bytta diff på bilen innan men då måste jag verkligen hinna! =) Syns ikväll (hoppas jag). |
|
|
Vi är 406 Helsingborgare som är registrerade på Autopower så ett par % hoppas jag dyker upp och trotsar vädret. ;-) Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Ja är bar vädret någorlunda kör jag också ner! Just nu regnar det som bara den! |
| Rengnet vräker ner! Kan vi få en väderleksrapport kl 17,30 av någon som befinner sig i Sofiero området | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.