|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Tyvärr så vräker det ner nu, jag tror vi får ge upp för vädrets makter. Återkommer med nytt datum. Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Jaap regnar som bara den i Båstad också, blir inget bilåka i dag/kväll i alla fall! |
|
Är på plats, ca: 6 bilar nu. Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
|
En liten men tapper skara! Tyckte allt att det var trevligt ändå. Lite kaffe och sol så jäklar ;-). Mvh Michael Lödde |
|
|
Istämmer, liten tapper skara som trotsade vädret som inte var så dumt ändå. Jag önskar förslag på träff platser, släng gärna ett förslag på denna tråden om ni har. Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
|
En trevlig liten träff som avslutning, på öresund runt. Kunde ju varit lite mer sol o värme. Mvh Steen |
|
|
Kan tipsa om skanör - Falsterbo, trevliga vägar och så finns det ett antal fikaställen. En klassiker är glass vid brofästet! Vi ses kanske! |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Alla är välkomna på våra träffar här på Bjäre, håll utskik i forumet för träffar och sammankomster. |
|
hej mycket bra förslag, jag skulle väldigt gärna vilja vara med, men det finns lite som jag måste göra vid på min bmw innan jag deltar, men kommer det fler tilfälle då kommer jag gärna ett super bra förslag!!!!! |
|
|
Jag kan föreslå Kronovalls slott, mycket vacker miljö! Hade planerat att komma på senaste träffen men vädret lämpade sig inte riktigt för e30 cab åka. Nästa månad är vi ju dock närmare sommaren :) |
|
BM 683 BMW 502 -57
Just nu är det aktuellt med en BMW Alpina träff men finns det intresse så gör jag gärna en träff för BMW bilar också. Länk Bet kommer en BMW E 31 träff med tema i mitten av Augusti också kommer att posta den separat i träffar och sammankomster. |
|
Hej, själv kan jag inte delta i nästa träff. Dottern fyller 2år. Jag föreslår Skanör-Falsterbo, en glass vid brofästet ?? Lördagen den 5/6. Vilken tid är lämplig, 18.00 ??? Micke Edahl #3288 BMWCS/Syd Länk |
|
|
Det kan jag tänka mig att dyka upp på! Hoppas det är fler som är sugna, så att man slipper stå där själv. elpe300 325'an: Länk |
|
| Då kan tyvärr inte jag, fyller nämligen också år det datumet :) | |
|
Hej igen. Ändrade planer, vi har tänkt köra en repis på förra mötet då vädret var dåligt och deltagandet lågt. Alltså, parkeringen vid Sofiero glass kiosk klockan 18,00 den 5:de Juni. Jag sälv kan inte närvara men det kommer andra bilar från BMWCS/SYD styrelse. Hopps på stort deltagand och vackert väder. Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
| Jag kan kanske komma:) den 5:de | |
| Fint väder kommer jag:) | |
|
Kul att höra, hoppas fler hänger på.......... Micke Edahl Länk #3288 BMWCS/Syd |
|
|
Den förra månadsträffen var öppen för alla...även ikke medlemmar i CS. Hur är det denna gången? Ska ju ändå till träffen på Väla Center under dagen, tänkte kanske ta mig till BMW-träffen efteråt. |
|
|
Även denna gång är icke medlemmar välkomna, men varför inte bli medlem i BMWCS? Det finns folk på plats som kan erbjuda dig ett medlemskap till reducerat pris! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.