|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Kombi-tiden är över för mig... jag körde bara kombi tidigare, när jag inte hade barn. Nu efter att vi fått barn, köper jag bara sedan-bilar. Lite bakvänt... haha men jag gillar inte kombi längre haha :) | |
|
haha! Det var dessutom inte så länge sedan du köpte bilen (tyvärr för mig) Men hur skickar man privata meddelanden? Skulle vilja veta vad du gav för din (om du nu vill berätta det). Intressant att veta pris-läget, vh Johan |
|
|
Kan skriva det här, gav ca 200 000kr. Man får nog räkna med att ligga runt 180-230 000kr för en sån här med den årsmodellen, miltalet, skick och utrustning (om bilen ska vara helt ärlig...). Som sagt, stirra dig inte blind på inköpspriset, det är inte det viktiga vid köp av en 7-serie, speciellt inte E65. |
|
|
Kan inte göra annat än hålla med dekagon; stirra dig inte blind på inköpspriset, det är inte det som är det dyra... Skicket, skicket, skicket och dokumentationen... //Pontus |
|
|
Hej! Vill bara meddela alla att jag idag är en lycklig ägare av en BMW 745 -03. Har verkligen allt man kan önska sig och lite till. Nu ska jag ut och tvätta bilen....igen ;) Tack för alla tips och all hjälp jag fått i mitt letande! /Johan |
|
|
Förstår att du är nöjd! :D Inte många bilar som har allt, som 745an har :D Prestanda, grym komfort, det mesta i utrustningsväg som man kan önska sig :D Grattis! Nu vill vi dock se BILDER! :D |
|
| ...samt info om utrustning osv. :D | |
|
Stort grattis. Lite info om bilen.... //Pontus |
|
|
Bilder kommer. Ska fotografera den efter en ordentlig tvätt. Det är en 745 -2003. Komfortstolar fram, massage men inte ventilation. Taklucka. Svart skinnklädsel. Gråmetallic lack. Gått 10.300 mil. Inte elstolar bak tyvärr. Softclose dörrar och allt annat elektriskt. Ska fixa bilder först. En bild säger mer en tusen ord ;) Efter 3 dagar uppstod dock mitt första fel men något som man får räkna med. Ena halvljuset, xenon la av. Skapat en annan tråd med ngr frågor som ni gärna får svara på! ;) /Johan |
|
| Själv börjat fundera på att lämna e38an för en 65a. Din är jättefin dekagon! Bra inspiration! | |
|
Depeche_Mode: Tack så mycket :) Jag tycker absolut du ska titta på och köpa en E65, trevligare bil får man leta länge efter, om det öht finns :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.