|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
mina hankock luktar rejält bränt efter 10 minuters gasande och ett par tightare svängar på asfalten. inte idiot-körning! 195-65-15 ett och halvt år gamla nu. BMW ownz |
|
| Det kan knappast lukta bränt efter 10 minuters normal körning. | |
|
Byt så fort ni kan, vinterdäck fungerar väldigt dåligt när det är varmare. Tvärnita och se vad jag menar. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jag bytte på 735:an igår, snudd på lite för tidigt här uppe, men jag har några andra bilar att "spela med" om det skulle bli "krisföre" framöver.. Mvh Janne. |
|
|
Chris87: jag kör 1:an 2:an 3:an fullt gärn bromsar hårt tar en skarp 90 graders och gasar fullt ur den för att sedan bromsa igen och ta nästa kurva med "hänsyn" till med-trafikanter. alltså om någon kommer och går tar jag de lugnt, samma om någon bil kommer etc. så de var inte normal körning jag försökte beskriva. BMW ownz |
|
| Det kallas idiot-körning. | |
|
Nya fälgar kom hem i fredags till sambons 130i, blev 18" BMW CSL. Väntar på däck som ska komma under veckan. Tjänstebilen åker in nästa vecka och Alpinan har fått ny luft i däcken. Nu är våren påväg!!! München |
|
|
Bytt däck? Nej! Cab-Ing |
|
|
Bytte igår. Var väldigt efterlängtat. Nästan glömt bort hur skönt det är att köra med sommardäck efter denna kaos-vintern :) |
|
|
Chris87: bara om de spinner ;D BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.