|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Skumt o köpa en M5 i sept o sälja i feb/mars Forskning pågår |
|
|
Lelle: Har provmonterat bak, passade "bolt-on", bortsett från bromsskölden som behövde viss "modifiering" pga något saftigare skivor (356mm istället för 300mm..)Fram är det "nästan" bolt-on, fick fel bells till skivorna men en lösning är i antågande, oken gick på utan modifieringar fram...Bromsförmågan är mycket god enligt de som jämfört dessa bromsar mot liknande från Brembo bland annat, fade:ar ej, gnisslar ej, bra bett, googla! Bromsförmågan är inte den primära orsaken till bytet, utan det estetiska. Oavsett vilket så kan de inte vara sämre än original, dessutom buskör jag ej utan glider bara, typ 200-300 mil/år på sin höjd Wannabe: Du kan ta chips påsen o vandra vidare*haha* |
|
|
Det finns nog många som köper en m3 eller m5a som kommer på att dom kostar pengar att köra med . Han jag köpte min m3a av hade bara ägt den i två månader, då kom han på att han inte råd med försäkringen. |
|
|
Dawwe: Popcorn;0) Ja jag får väl vandra vidare med påsen, för nu är det lite väl lungt.... Men tack för underhållningen;o) |
|
| Håller med wannabe.. tack för underhållande läsning! =) | |
|
Dawwe, Vad är det för märke på skivor/belägg och vad kostade de? |
|
| TCG: Det är K-sport (samma som D2 bla) men jag valde bort loggan eftersom det är snyggare utan...Kostade ca 35" runt om men då valde jag till "flytande skivor", ca 4" billigare utan. | |
| TS: Hur har det gått? | |
| Jag säger bara Gummigubbe | |
| Ska ringa o se om han har tid på söndag, imonn jobbar man, sen på eftermiddan har sveriges bästa lag premiär. | |
| Började du tidigt på groggen idag? ;-) | |
| Haha, han kanske har tid på söndag? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.