|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Din bror e en av mina närmaste vänner...kan tyvärr inte säga de samma om dig! | |
|
Har fått många förfrågningar om försäljning..allt mellan 235-245 för bilen(på garaget)...skall behålla den 1 år till...denna säsong..blir ca 250-300 mil till på den....så den kommer säkerligen säljas vid ca 9000 mil....(om allt går min väg)med lite tur!!! Länk |
|
| Sebbe: INGEN annan än du kan ha tolkat mitt svar som du gör, du gör bara bort dig...Har inte sagt ett ord om din bil, bara att du har STENKOLL, du letar ju rost på din bil. Jag letar inte på min E34 (ja den har GARANTERAT rost, trots att den är "fixad"!!!!) utan tar rosten när jag får syn på den, men jag synar inte dörrfalsar mm stup-i-kvarten! | |
|
Gör bort mig!!!?!de kan tolkas!!!! yes,jag har STENKOLL........de har du åtminstone rätt i! men jag synar inte dörrfalsar mm stup-i-kvarten! NEJ,vi är inte i samma liga! |
|
| Helt klart...två olika ligor, samt olika värderingar (för de pengarna jag lagt på min hade jag kunnat köpa en M E60, men jag VILL inte ha en...).Jag har högre mål för min bil än vad de flesta kan ana...I rest my case. | |
|
Vet hur mkt du lagt genom vår gemensamma (bmw mekaniker):):)Till en viss del..kanske inte hela sanningen,men vet *summan* när du lämnade grejerna!!! Men M5e60????hmmm I rest my case oxå! |
|
| Inköp för 7 år sedan, omlack, "kylsystem", "knappar samt övrig inredning", "förra året", "nästan lika mycket i år" (planerat till maj...)...Räknar jag ihop ALLT så landar jag på närmare 400", inkl inköp(kvar är spisen ca 250")..För den summan (400") får du en M E60 första årsmodellen... | |
|
vi får ta diskussionen när vi träffas nästa gång..ORKAR inte mera...men 400 papp...även om du behåller bilen i många år,så e ju svaret,,,eller rättare sagt frågan!!!hur mycket förlorar du på vid försäljning........ finns många "organisationer/föreningar som behöver pengar/skriker efter pengar!!! Det svaret du fick av mig när vi träffats tidigare/samt vad jag har har av vår gemensamma mekaniker,tror jag även andra håller med...!!!!!!!! bara att GISSA! MEN,jag Ger dig STOR ELOGE ändå...inte många som kan hålla en M5E34 i samma skick,eller göra den ännu bättre än när den lämnade fabriken -94 |
|
|
Bianca: Kollade in din M5:a på garaget. Verkar grymt fin och med alla uppdateringar. Du får gärna behålla den tills jag skrapat ihop pengarna om några år, M5 E39 av sista årsmodelen i toppskick med låga mil står högt i kurs som nästa bil i samlingen för mig ;-) Förstår inte vad ni bråkar om gubbar. Jag brukar själv syna min E34 ofta och blir förskräckt om jag hittar en liten prick ibland...erkänner att jag lyfte upp den på lyften i GDS hallen i samband med avspolning av damm och synade noggrant undertill efter avställningen bara för att jag är en fanatisk entusiast... :-D BMW 4 Life |
|
|
Ctech.. Tack:) (polare) emellan.....vi kommer säkerligen hacka/skratta åt de nästa gång vi träffas:) |
|
| Sälja finns inte på kartan, hade jag funderat i de banorna hade jag bara kört skiten o sålt den vidare efter nåt år...Nej den skall behållas, kanske kompletteras med ytterligare projekt när den blir klar. Pengarna skiter jag i, helt ärligt. | |
| Både jag o bror min skrattar åt det hela, inte visste jag att rost var en så öm punkt:). Själv har jag fått pikar för att jag monterar "Kina-bromsar", bryr mig inte det minsta, kan inte tänka mig att "8-kolvs kines-ok" är sämre än original hejdarna iaf...O skulle de trots allt va de så är de ändå hästlängder snyggare*haha*, därmed är mitt syfte uppnått:). | |
| ....Var det inte nån som några inlägg tidigare pratade om vikten av originaldelar till framvagnen? Kines-bromsar går tydligen bra då? haha.... | |
| Lelle: Japp för de e snygga:)! Men givetvis behåller jag originalbromsar/skivor/belägg o renoverar till nyskick, bara att skruva dit när man tröttnat:). Länk | |
| Har du hunnit testa dom ordentligt ännu eller har du nyligen satt dit dom? | |
| Handlade inte den här tråden om en som skulle titta på en m5a eller??? | |
|
Krika: Få dom inte tillbaka till ämnet nu....... Jag har ju just dukat upp med Popcorn och öl, bättre såpa än så här är svårt att hitta... |
|
| Denna tråd måste ju bli kvar tills Ystad-bilen är synad av TS åtminstone. | |
| Här var det fullt ös | |
|
Update Bilen det hela började med har rullat i HBG förra sommaren (ej malmö) såldes sept till malmö o nu står den där den står |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.