|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Släng nyckeln och säg att du måste ha glömt den i bilen, då får man väl åtminstone reducerad ersättning.?? Mellanskillnaden kanske man kan något för på drulleförsäkring.?? |
|
|
Problemet kanske är löst nu? Länk Mvh |
|
|
Hej Jag blev av med min landrover för ett tag sedan å den hittades utan brytmärken men väl skrynklig. Jag får ingen ersättning för att jag inte kan bevisa att den var stulen. Jag var inte ens hemma då den stals ock den stod på inhägnat område där någon klippt upp staketet. Länsförsäkringar är det jag har.konstigt att de kan få för sig något sådant utan att polisanmäla mig i sådana fall för bedrägeri. fortsättning följer. |
|
|
"Lyxbilar" stjäls på löpande band och exporteras framför allt till forna öststater och till Afrika. Polisen är väl medvetna om hur stölderna går till och har lyckats komma åt åtminstone en av ligorna och har koll på andra element. Jag vet åtminstone vem jag skulle kalla som expertvittne om jag skulle få problem med försäkringsbolaget om min bil blev stulen. Försäkringsbolaget skule inte ha en snöbolls chans i helvetet i en rättegång. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.