|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kolla in Brynets bil med! ca: 35000 mil! fräsch och med hel tyginredning! Bilarna kan vara jättefina trots att de är gamla och gått långt. :-) /F vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Kanske inte en 635'a, men verkar trots det väldigt lovande: Länk 3 ägare! OCH garanterat miltal! Någon som känner till den? Motto: Varför vänta? Hur länge har du tänkt leva? |
|
|
Jag tror att det handlar om vilket skick du vill ha din bil i. Så långe du bara kör den på sommaren och tar väl hand om den har den många sköna mil att ge med mycket moderata kostnader. "Risken" är att om du har en för fin bil så blir du rädd om den att du inte kör den varje dag (tvungen att parkera längst bort på parkeringen för att du är rädd för dörruppslag etc.). Vill du köra mycket skulle jag rekommendera att köpa en som är frisk och fräch utan rost om med fin inredning och övriga attribut som du önskar (skinn, sportstol, AC etc.). Om du sedan blir förälskad i sharken finns då alla möjligheter att höja ribban och bättra på den. Har du fel utgångsmaterial år det jobbigare att renovera. Hoppas du hittar något du trivs med. Mvh, Per-Magnus |
|
|
Angående budget är det inte mkt mer än vad jag får för golfen jag har idag som andrabil (ca50k) sedan är ju målet att ha den som ett projekt....och det lär ju fortlöpa så länge man har bilen ;) Tack för ert engagemang. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.