|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
..inte meningen att vara superpetig, men jag vet jag skrivit aningen otydligt innan att H/K gör bägge serierna, därav svaret. det enda H/K gör med elementen är att sätta sin stämpel på highlevel-varianten i 677/688. |
|
|
Alcantara är ett syntetmaterial som till 68% består av polyester. Förstår inte hur det har fått sin höga status. Välj läder istället. /Erik |
|
|
BMW - Jerry > jag har för mig att det skall komma en 318d Ci, i Tyskland finns redan 318i Ci. Håller helt med Erik beträffande alcantara. Helläder med sportstolar, sollucka och skön ratt (med värme) är de viktigaste attributen för mig. Detta är också funktioner som du använder 100% av körtiden. PDC ej. |
|
|
Men den enstaka procent av körtiden man använder PDC kan vara nog så viktig. För såna (som mig) som inte har världens bästa finmotorik vid fickparkering... /Erik |
|
| turbo4ever: vetdu när 318d ci kommer?? kommer 318 ci till sverige? | |
|
Kan någon förklara meningen med PDC för mig? Om det nu är så att anledningen till tillvalet är att man är rädd om sin egen bil så är det helt bortkastat. För under tiden bilen står parkerad hinner säkerligen både bilen framför och bakom bumpa in i stötfångarna några gånger. Inte bättre att spara de 6000 kr (?) till en omlack av stötfångare? |
|
| PDC bak ingår i Comfortpaketet. Vad ändra tycker och tänker är egentligen helt ointressant. | |
|
En nyare bil utan PDC är för mig iskall - jag måste ha det, och det underlättar enormt vid parkering. Jag är helt övertygad om att antalet lättare parkeringsskador gått ner i städerna pga de flesta bilar har PDC idag. Jag vill påstå att jag tillhör gruppen med bättre "fickparkerare", och jag vill ändå som sagt ha PDC. Min frus parkeringskostnader skulle vara riktigt höga utan PDC. /Andreas. |
|
| Jag var bara usel på att parkera tills jag skaffade PDC bak och fram. Det är bekvämt hjälpmedel helt enkelt. Nu parkerar jag snabbt och snyggt. | |
| Det går självklart utmärkt att parkera utan PDC, men det sparar tid, och man skulle med PDC sluppit gå ut 3 ggr och kolla hur många cm det är mellan E34ans dragkrok och 911an parkerad bakom. | |
|
Slutlig spec. kommer att se upp så här: - Safirsvart. - M-sport. - Comfort. - M313 19" - Automat + paddlar. - Tonade rutor. - Harman Kardon - högtalare. (tidigare HiFi) - USB. - + PDC fram. - Ind. Shadowline högglans. - Helljusassistens. - Extra 12v uttag. - Rökarpaket. - In- & ytterbackpeglar auto. avbländbar + infällning. - Ej modellbeteckning, oavsett motoralternativ. - Velourmattor. - Performance sportavgassystem. Listpris: 488'300kr Nettopris: 439´000kr Inbyte: 162'000kr (120iM -07, 2600mil pre facelift) Vad tycker ni om offerten jag fick? T.ex. rabatten? |
|
| Ja vad är det för bil? | |
|
E92 LCI, kolla gärna trådskaparens (bb88) första inlägg... ;) Men vilken motor blir det bb88? Mvh |
|
| Av priset att döma antingen en 320d eller 325i. | |
| Grym spec! Du kommer bli väldigt nöjd. Vad blev det för motor? | |
|
Oj, glömde skriva det. Det blev en 325i. |
|
|
Grym bra val. Ett stort grattis:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Rabatten ska du vara nöjd med. P.S Automaten passar riktigt bra till den motorn. D.S //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Fick veta av säljaren att performance sportavgassystem inte går att få till 325, utan endast 330 och 335. Så slutpris på ny offert: 430'000kr. |
|
| Kommer bli riktigt sportig med 313-fälgarna! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.