AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.052

snart är det dags att släppa ut den

Sida 1 av 2
Visa användare
352
M-killen
Bmw 528im-00
Ja snart är det dags att släppa ut M5an på grönbete igen, Längtar så.
Var inne på att titta efter en e39 m5 men avstår nog det när jag bara läser om problem me de nyare m-bilarna. Då menar jag nyare än 95.
Satsar nog på en e39 535 eller en 540 istället. Nä nu får det bli värme så man kan glida me m5an :-) Tack för mig

M-killen
Fd
269
Fd Mercafreak
Kör nu Mercedes SLK 350 /// AMG

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Håller med. Ställde på min egen den 5 mars i år. Har aldrig gjorde det så tidigt innan men då jag fixat lite med den så är den 100% klar när säsongen nu snart drar igång på allvar.. ska inom Jarls nu den 29:de bara å kolla genom det sista samt byta bromsvätska och ge henne nya baksulor.

Dan Helsingborg
Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525
Visa användare
352
M-killen
Bmw 528im-00
Härligt att höra Dan. Det är aldrig fel att ha den fitt for fight när våren är här snart. Min kommer ut slutet på april tror jag. mvh m-killen =Freddan

M-killen
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

För mig blir de antingen 1 april eller Maj

Nu suger de i BMW-tarmen!!!!

Länk
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Hoppas på samma tid som förra året mitten på April, vädret får bestämma!

Visa användare
352
M-killen
Bmw 528im-00
Ja det suger så in i h.....e i tarmen :-) Räknar ner för varje dag nu, snön är nästan borta oxå så nu känns inte våren långt borta.

M-killen
Conan999
M-killen: Trist att vänta en hel månad med att ta ut bilen.

Conan999
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Det lär väl bli 1Maj tror jag hoppas det är lite skapligt väder så man kan dra en repa nercabbat!! Väntar!!

Klabbarparn
gO
1.407
gOry
335i Touring
När de är torrt och gruset är uppsopat! Men idag kom vinter nummer 2, minusgrader och snö i sthlm. :( hoppas på att de inte slänger ut mer sand och salt....
vore kul om ni tog lite fina bilder när ni är ute på första rundan .. alltid lika kul att se dessa fina bilar ;D
Var och tittade till B10:an i helgen.
Då den ligger ute till försäljning så har
jag bara att koppla dit batteriet kvar.
Pumpade däcken i söndags...
Nästan så man blir sugen att ha bilen kvar,
iaf till Mantorp.

München
ed
776
edge
520dT M -15
Här kom de mer snö igår och ska komma ännu mer imorn... SUCK... Hoppas iaf att de går att ta ut bilen 1a maj =)
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Klart att det går att ta ut bilen fösta Maj!! Då är det ju solsken och vackert väder!!!

Klabbarparn
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
1.a maj om snön och gruset är borta.
M-
43
M-Power1989
335d Coupe, M-Sport
M5 E60
Jag väntar med på att släppa lös min älskling =)
De alltid lika skoj varje sommar. Får bli när snön försvunnit och allt grus är borta (=
Ska bli riktigt skoj med alla nya delar.
kr
659
krika
M3 -95
328iT -95
325ti -02
Då är det bra att bo i skåne. Här har snön försvunnit och saltet har
regnat bort så det är bara ut och köra
ck
70
ck75
E92 M3 2008
Ja man vill ju gärna ut och gasa lite men för min del blir det till verkstan för service och lite småfix och sen ska pärlan ut till försäljning. :/

Bokat tid på verkstan den 6e april, hoppas bara det har torkat upp och är sopat så man kan ta sig dit då.
Visa användare
352
M-killen
Bmw 528im-00
Ja det blir lite småfix för min del oxå, ska sätta på nya lister runtom o kanske lacka om ena bakdörren så jag får samma nyans som resten av bilen. Längtar så på att få ut o gasa:-)

M-killen
Fd
269
Fd Mercafreak
Kör nu Mercedes SLK 350 /// AMG

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Ska ta min till jobbet imorrn då det ska bli riktigt fint här i skåne om man nu får tro diverse vädertjänster

Dan Helsingborg
Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Längtar oxå. Väntar bara att få min frontspoiler och backspeglanrna ifrån lack, har även beställt nya lysen strålkastarglas samt blinkers på bmw :)
Så bli VÅR nu.
Tyvärr har det kommit väldigt mycket snö här, så innan allt har försvunnit, och gatorna har blivit sopade så kommer jag inte att kunna ta ut bilen förrän mitten på maj.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.