|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mekanismen för taket tar mycket plats även i uppfällt läge. ------- //Lövet |
|
|
Där ser man. E93 har i alla fall ett hyfsat bagage med taket uppe tycker jag. /Erik |
|
| Med taket uppe är bagagerummet stort nog tycker jag, det går ju att fälla upp "stödet" till "caben" och då får man ett hyfstat ytrymme och kan få i rätt många kassar om man ska handla på Ica. Man får i två resväskor galant också om man ska iväg en weekend. | |
|
Fortfarande är Z4 Coupé en väldigt vacker bil om du jämför pris, upplevelse och prestanda dessutom..:-) Underbar!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.