|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Nån som vet när ica har sin Shell helix rea i stockholm ? | |
Roffa1 |
Är också intresserad av denna Helix olja. Såg att den såldes hos Ica Maxi för 400:-/4L. Är denna olja lämplig att använda till E90 330i, noterade ej vilken viskositet oljan hade samt om den var godkänd till BMW. |
|
Kan vi byta namn på denna tråd? På byggahus.se finns en tråd "lidl verktyg denna vecka", rätt kul där folk går in och updaterar och sätter betyg inte för att det är bra grejer men jag gillar iden. "Oljekampanjer denna vecka" vore ett bra namn någon ser en kampanj hos ica , mekonomen okq8 rusta, jula eller vad det nu är går in och skriver och vi somföljer tråden missar ingenting. Vad tycker ni om mitt förslag? |
|
| Jag köper min olja på ekg bildelar mobil 1 5 liter 0w-40 för 549 kr billigt tycker jag. vet inte om den funkar på din e 90 kan vara värt att kolla upp. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
IDAG kom ICA MAxibladet, Imorgon säljs åter Shell Helix ultra 5W/40 för 4L/299kr kanonpris för bra olja. BMW LL-01 klassad. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
Roffa1 |
danieel: Tack för tipset! |
|
>Hasso Vet du om den är typad för Audi A6 C6? //Marin |
|
Conan999 |
Citygross. Köpte Mobil 1 olja 0W-40. 8 liter för 898kr. Conan999 |
| dUGER DEN TILL MIN 330 ? 2001 | |
| Bra tips! | |
|
Tackar för tipset Hasso. Jag var inne idag och köpte 3 oljebyten som bör räcka till nästa rea. |
|
| får man köpa hur många som helst? | |
| Ja det är inte begränsat köp, så det är bara att ta handtrucken med. | |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Marin: Här är specarna måste väl duga till en DKW. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack gubben! OFF TOPIC Inte undra på att Audi har så långa serviceintervall för sina motorer (3000mil) då de har en oljeförbrukning på upp till 1l/100mil!! Man får ju fylla på hela tiden, och då är ju oljan alltid fin och fräsch! Jag byter iaf efter max 1500mil. |
|
| Var förbi ica igår köpte även en bilvårdshink för 99 kr som hittat. | |
Två dunkar inköpta, eftersom Valvoline synpower inte går att uppbringa till rätt pris längre pga Micros konkurs, annat än på postorder. Så får nog 540 även den shell olja vid nästa byte. Övriga BMW å VAG i vagnparken rullar redan på shell oljan. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| 3 dunkar inhandlade :-) | |
|
Denna olja duger gott och väl till flertalet bilar här inne,men för er som vill ha en ännu bättre olja till ett lägre pris rekommenderar jag denna sida Länk Visst,frakten drar väl ner skillnaden lite då... |
|
| Jag kör shell helix från ica maxi. Kanonolja precis som alla andra helsyntet. | |
| Inköpt 4 dunkar från ICA i umeå,tack för tipset. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.