|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jag undrar jag körde på ett djupt hål i asfalten igår (kärlsläpp) de small till ordentligt och nu och ja vrider ratten kraftigt frammm och tillbaka så klonkar de när ja vrider år vändter. vad kan detta vara??? |
|
|
Hej hej, Inget svar på senaste frågan tyvärr. Bokade dock en tid nästa vecka på BMW angående missljudet när jag kör över vägbulor. "Byta/modifiera genomslagsgummit vid stötdämparna" var diagnosen, kändes som att det var ett bekant fel för dom. Återkommer med resultat. /Wiberg |
|
|
Hej igen, Bytt genomslagsgummi blev det och resultatet är än så länge en tyst bil över fartguppen. Så åtgärden rekommenderas! :) Mvh Wiberg |
|
| Wiberg: Det är säkert detta för mig också. Uppstod ljudet oftare vid kall/varm eller blöt/torr väderlek? För mig verkar kyla i kombination med fuktig väg göra problemet värre. | |
|
Hej, Jag märkte nog aldrig någon skillnad mellan väderlekarna. Märkte det dock inte alltid när jag var ensam i bilen men när vi var två i bilen lät det i stort sett på varje vägbula, oavsett väderlek så vitt jag minns. Kanske bara tyder på att höger sida var problemet.. Som sagt, vad jag kommer ihåg så hördes det oavsett värme/kyla och fuktigt/torrt. Mvh Wiberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.