|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
BCR |
Plötsligt blir det lite mer spännande i segmentet prestandabilar... Titta och framför allt lyssna på ljudet. Länk /Håkan oo=00=oo |
| snygg bil men gillar m3:an mer | |
|
Håller med. Audin små bakbromsarna skallrar om framtung balans jämfört med BMWs alternativ. mvh/ Anders |
|
|
Jag tycker Audin ser lite klumpig ut, jämnförelse med M3:an. RS5 går säkerligen mycket bra, men är den ständige 3:an i listan! |
|
Buspelle |
Tuff och snygg och gör på något vis ett modernare intryck än M3an. Trots detta skulle mitt val bli en M3a. |
| Länk | |
| fan vad mycket snyggare m3:an var än de andra :D | |
|
falsterbo: Och BMW:n ser ut som vilken BMW som helst, eller? MVH Christofer |
|
|
Ytterligare en testduell mellan RS5 och M3. Denna gången är det Holländska Auto Week Tyvärr är den på Holländska, men det är Engelsk textning. Länk |
|
| m3:an har själ som han sa:D den är så grym | |
| Länk ytterligare ett test.. gissa vinnaren:P | |
|
Har lånat en RS5, Vilken underbar bil. S-tronic lådan är knivskarp och ljudet är fantastiskt. Bilen har ett grymt grepp. Bilen måste upplevas i verkligheten. Det måste vara den optimala vinterbilen. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Är det KPL009 vit du låna? | |
| Mycket fin bil, säkert mer användbar än M3 om man tänkt använda den året runt. Men går försäljningen bra i Sverige? Har inte sett någon i trafik och de som finns på Bytbil.com har varit ute till försäljning ett tag. | |
| Visst är det en potent vinterbil - men med de priserna som objekten på Blocket har - så tror jag att många tittar på andra tyska alternativ (jag personligen skulle ju hellre försöka köpa en lågmilad 997 4s med pdk för nästan samma pengar) | |
|
Va inne idag och ville provköra Audi RS5an i Linköping. Men jag fick ett nej. Säkert för jag va inne i mjukisbyxor. (Skulle tvätta bil) Säljaren kom med en massa bort förklarningar. |
|
| Klä dig som folk nästa gång du ska provköra en bil då. | |
| Andreas: Vem gav dig luft? Man dömer inte en människa pga av klädsel. | |
|
Det var en riktig dum kommentar: "klä dig som folk". Du menar att man måste klä upp sig inför en provkörning? Jag visste inte att det var Sevak som skulle sälja bilen. |
|
| Sälja bilen? | |
|
Sevak: det var den vita jag lånade. Inte fan ska man behöva klä upp sig för att få provköra en bil. Till skillnad mot S5an jag hade tidigare var RS5an en helt annan bil, mycket brutalare på alla sätt. Själv är jag billös från och med nästa vecka och måste snabbt få tag i något åkbart. Min nya kärra kommer inte förrän maj nästa år:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.