|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag funderar så smått på att sko om 635:an till våren. Lite sugen är man ju på BBS RS, men de kostar blod. Har 17 tum nu, och det känns som en väl avvägd storlek. Men jag har inte funnit någon fälg jag riktigt fastnat för. Smakråd tas gärna emot... Mvh, Per-Magnus | |
|
Länk Kolla in på till salu,där har du dina BBS RS.Kalasfina. Mvh Jonas. |
|
|
Borbet A :) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Vilken porr du bjuder på Brynet;-) Vilken ET passar för mig? Har inte kollat vad jag har på nuvarande 17-tumare. Mvh, Per-Magnus |
|
|
BBS RS är urläckert, nästan snyggare än Alpinafälgar :) men det bör det nog vara 17" Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
mmm, vill ha... Länk |
|
|
Mina favoriter på e24 är: Alpina AC Schnitzer Typ 1 (?) typen olin har på sin e32:a ,se Brynets länk) BBS RS BBS LeMans Hartge kan funka OZ (den typen GooCart hade) Det bör vara 17" eller 18" och gärna bredda lite utåt. BBS RS är doch heeelt ok som 16" ! :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Annars är ju de nyare BBS RS split 742 18" rätt så stilrena på en E24:a! Länk Länk Länk Mvh Patrik |
| absolut, vackert och alldeles underbart... | |
|
sålde mina rs då det behövdes renoveras och sålde dem till en kille som kände olin så brynet dem du länka till kan vara mina gamla rs som återställts till ett fantastiskt skick. Själv handla jag OZ mito II till min bil. dessa är i 17tum och kommer sitta som en smäck, tack och lov lite enklare att rengöra än BBS RS men det är egentligen inget problem=) Länk |
|
|
Tack för alla tips! Inspirationen stiger markant och lädret känner att dete behöver luftas;-) RS fälgarna var tydligen heta för de var redan sålda, jag var bara tvungen att kolla... Mvh, Per-Magnus |
|
|
Annars är ju dessa riktigt snygga =) Länk Opps, ser ju ut som min hehe |
|
|
He he Grym och elak, Det är sådana jag har idag, fast mina är inte så fina som dina är;-) |
|
|
hehe. jag vet att vi har likadana =) Och mina är lite kanstötta de med. Jag som du planerar också ett byte, jag är inne på de jag länkade till åvan. Men nr 1 är just nu motor och väghållning =) ha de /B |
|
|
Ett bra budget alternativ tycker jag är Radialeker från e39. Jag har dem som "mekfälgar" då mina bromsar kräver 17" Länk Länk Lite smala kanske med bara 8" men ändå, en klassisk BMW look som påminner om de gamla turbin 14" Jag gav 1500:- för dessa och gav dem en omlack :) |
|
|
Helt rätt Daniel. Tycker med att de har den klassiska 14" looken med mycket BMW i.Trevliga. Mvh Jonas B. |
|
|
Är ny här på forumet, men inte ny som BMW användare. Vill bara ge ett tips: Kolla E-bay USA och England också. Jag köpte mina 18" BBS style 5 i staterna och hade dem hemma här billigare än vad folk begärde på blocket... Motto: Varför vänta? Hur länge har du tänkt leva? |
|
|
daniel-635 Helt klart ett trevligt alternativ. Var lackerade du dem? |
|
|
Håller med daniel-635 :-) Köpte beg style 32 till min f.d bil: Länk Sobert och stilrent... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Jag tror på min idé till nya fälgar på min 635a. Länk Planen är alltså flytta över mina befintliga krysseker nav till dessa "nya" OZ-Racing Futura. Jag tycker att krysseker är mer rätt på en 635a än 5-eker, eller hur ? Mer bilder och text finns här: Länk |
|
|
Är det verkligen samma bultdelning och diameter på style 5 och oz futura? Men går det är det ju en frän operation! Lycka till iaf! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.