|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha nå´n häftig slogan på framrutestreamern vad ska jag???? Tacksam för förslag... Johan | |
|
Vad sägs om:"Äggskallebyn rules" ;-)) //Marin |
|
|
"Be My Wife" kanske....*ironi* #232 i E28 registret Länk |
|
|
No turbo shit.... "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
|
Hm.. Det där med äggskallebyn kanske är nåt.... EHH Kul skämt Marin.... No turbo shit, just real power är ju bra, men kanske lite för vanligt. Fortsätt ge förslag. Tack.... Johan |
|
|
Respirator Terminator (läs turbo) /bloom |
|
|
- 8UNG - |
|
|
www.dekalivindrutan.nu ...... Mvh Asken |
|
|
Varför inte WWW.BMWPOWER.NU ? * BMW SAME * |
|
|
No turbo power, just real shit... - kanske AKTA DIG! - Spegelvänt NO LIMIT! - Så sant SEXIG!!! - Motorn alltså! LAWLESS - Talar för sig själv! RAWLAW Words of wisdom: *Second place is the first loser! *Only the one competing can win. *If you´ve got it but didn´t bring it, you should have stayed at home. |
|
|
HUMAN RAGE C-YA! |
|
|
Några spontana förslag; - Vägrenskörning avgör jag, FLYTTA PÅ DIG ! - Step aside, Please! - Håll i dig, snart visar jag baken! - Jag gillar din bak, vill du se min? - Håll ögonen på vägen istället... - Målet är ingenting, vägen är allt - Jag kör hellre om ..frågan är vad du vill ge för budskap. |
|
ymer |
varför inte "Bmw följer inte utvecklingen, vi leder den" |
|
"Om du ser detta, SLICKA VÄGREN" "Är inte min tyska bumbibjörn häftig?" "VINI VIDI VICI" "TUT TUT HÄR KOMMER JAG MED PUFFAR SOM ÄR ROSTADE I HONUNG" "WOOOOOHOOOOOOOOOOOOO" |
|
|
"Fuck the best we are the rest" (?!) L_E: Den var bra! "Jag gillar din bak, vill du se min?" Ha ha... den va kul! =) roadZter |
|
|
Du har en fin bil, men jag har en BMW.... Funkade för mig tills bilen blev sönderslagen!!!! KÄRLEK KOSTAR! |
|
| "Det är såsen i påsen som gör susen i musen" | |
|
"no fuck no race" passar fett tycker jag .....;) bilen före bruden...... |
|
|
Jag gillar denna ;) Länk |
|
|
BMWPower.nu det regerar -ridern- 525i 1990 24V |
|
-:BeeMWe:- |
"Inge jävla plastig gulingbil här inte" 10 liter bensin på 4 mil... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.