AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
50.315

Jag blev riktig lurad när jag köpte bil hos BMW-handlaren

Sida 3 av 3
an
316
andreas_r
BMW 320I Touring M-Sport -03 Titansilver
Det är fortfarande väldigt konstigt att dom, när vi så många gånger trackat på deras stavaning och många påståenden att det är "samma stil", inte ens kan anstränga sig och stava och utrycka sig på ett korrekt säg, ett tryck på mellanslags knappen tex då och då hade inte skadat... Dom försöker ju inte ens smyga lite...

Less is More
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Dom kan kanske inte. connycab hade ju dyslexi :-)

ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Hallåååååå Länk

Vart tar du vägen.
Ett inlägg har du bara. Ja vi gick på detta först och vi undrar vad du är för en tomte.
Jobbar du på Linus bil eller heter du connycab....

karlhilding, knappa in detta på googles söksida utan citattecknen("): "site:www.autopower.se IP: ...[.205.67]"

Gå in på det sista resultatet och öppna webbläsarens sökfunktion (CTRL + F) och skriv in: IP: ...[.205.67]
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Jajamensan det bidde ingen tumvante utan m5race i egen hög person!

ar
98
arv
525iA LIM
ett uppenbart troll som skrivit inlägget.
Oavsett så är den som är så jävla dum och köper ngt för 160k utan testa saken först, får helt enkelt skylla sig själv.

Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

Jag blev inte lurad :o)

Kimmo
karlhilding, de 6 sista siffrorna i IP adress, som presenteras dolt i inläggen, säger absolut ingenting. En IP adress består utav 12 siffror. Det jag tagit fram är inte något bevis, chansen är ganska liten att det är "m5race".
Googla lite på "IP adress" så fattar du vad jag menar.
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Vet men varför tror du då att det är m5race...
Trodde att du hade lite bättre tillgång.
Själv har jag bara hackat SE-Banken. En gång bara men det var som ett test med deras godkännande.

Jag har aldrig skrivit att jag tror det är "m5race" utan nämnde bara att jag matchade de 6 sista siffrorna ur ett IP som han haft med det som trådskaparen hade. Poängterade även i samma inlägg att det inte ska tas som något bevis.
Bara administratörerna på denna sida kan se de fullständiga IP adresserna.
Och bilen mår bra ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.