|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ni som funderar på Nya fälgar inför våren, ni kan sluta fundera :) Länk bbs LM eller vilka fälgar tycker du sitter snyggast? släng upp en bild ;) | |
|
Länk lite fler bilder att dräggla över! |
|
|
Jag håller med om att det var riktigt snyggt! |
|
|
Den fälgen spelar det knappt någon roll vilken bil den sitter på så ser det bra ut. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Tycker det inte såg något vidare ut. 19" original ska det vara. |
|
|
Riktigt snygg. Lite mörkgråa fälgar så hade det varit ändå snyggare. Men den modell på fälgarna är grymt jävla snygga. |
|
| Håller med, precis i min smak med. | |
| bbs lm gör sig bra på alla bmw:D verkligen en drömfälg | |
|
helt rätt jerry, BBS+BMW är en bra kombo :) /Jonas |
|
| Toksnyggt! Funderar själv på o beställa såna nu i vår.. skulle vilja ha dom klassiska me guldcentrum..... :) | |
| Riktigt schyssta kollat på sådana till min bil. Kostar så mycket bara =P | |
| Finns ju replika som går att få till en riktigt billig peng! | |
|
BBS LM är snygg men otroligt fantasilös och dyr. För dom pengarna finns det massor av andra snygga hjul att välja på. |
|
| Verkligen, BBS LeMans i 20" är dyyyrt! =) | |
|
Håller med MagnusSa... tycker att BBS LM e fula o dyra...men smaken e som baken antingen 19" bmw org som e hur läckrat som helst eller BBS Challenge......de har jag på min M5-2003..dom är läckra!!! Fler än jag som har svårt för BBS LM....Har aldrig gillat stuket/strukturen på fälgarna.. |
|
|
Fantasilösa o dyra som Carlee82 säger....... 19" BBS CH på min M5.. Länk |
|
|
BBS passar ju otroligt bra men min personliga favorit är Hartge. Classic fälgen är ju inte lika rå som BBS utan mer clean i utseendet. Ännu snyggare blir Hartge fälgen, i mitt tycke, om man trycker dit ett BMW emblem i mitten. Länk |
|
| Bianca, min gamla E39 (ej M) dock i silver med BBS LM Länk Ser dock inte lika stora ut som dina CH i 19"... | |
| BBS Challenge känns så jäkla gammla i designen. Medans BBS LeMans Känns frächa fortfarande. | |
| Sjukt snyggt, klart snyggaste fälgarna (fr.f.allt på BMW)! Aldrig förstått grejen med BBS CH.... | |
|
Smaken e som baken,grabbar!!!! Aldrig förstått grejen:)) Orkar inte kommentera,med ett dumt svar!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.