|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Länk bilder på inredningen.. ser riktigt trevlig ut.. jag är nöjd med min nuvarande 1:a så en den nya bilen kan nog bli ett hett alternativ vid nästa bilbyte | |
|
Är det någon som har mer information om när introduktionen av F20 är tänkt att ske? Enligt denna artikel Länk hösten 2011, men enligt tyska AMS redan tidigt 2011. Min säljare på BMW gissade från och med marsproduktion 2011 BMW CS #5139 |
|
| dagens kom ju sent 2004 så tidigt 2011 kan mycket väl stämma.. jag är grymmt sugen på en couper eller 3-dörrars version denna gång | |
| Länk fronten börjar bli allt mer synlig.. av bilderna att dömma är dne väldigt lik dagens | |
| Den gräsliga antennen är ju borta på nya iaf:) | |
|
Inredningen är väldigt lik dagens F10/F11. Helt ok |
|
| När lanseras den "nya" 1 serien? | |
| Länk inredningen mer och mer avslöjad.. ser riktigt snygg ut och nu börjar inredningarna bli mer och mer vinklade och vi är tillbaka till de bästa o finaste inredningarna bmw gjort :D verkligen kul och önskat.. | |
| Länk nya bilder.. ser väldigt lik ut dagens 1-serie speciellt c-stolpen och bakåt.. bakluckan ser ju nästan identisk ut | |
| Av bilderna att döma tycker jag den ser tråkigare ut än dagens 1-serie. | |
| verkar vara en trend nu att inte ändra så mycket från modell till modell.. kolla t.ex bara på golf och passat som egentligen är större facelift och inte ny modell.. tycker dock att nya 1:an ser bra ut och med nya snåla motorer så blir man sugen.. ser egentligen ut som dagens fast lite större | |
|
Väldigt likt dagens, men jag kan tänka mig att den blir riktigt snygg och lite elakare än dagens med M-paket som i min mening krävs på den bilen. Kommer något roligare motoralternativ än turbo fyror? 135i? :) |
|
| Ser lovande ut, kanske blir lite mindre farmor ankas bil över den nu...... | |
|
Kommer den med xDrive? Nya Trean lär bli så jädra dyr om man vill ha xDrive och Automat. Vore ju trist att vara tvungen kolla på Audi, Volvo, VW... |
|
| Hoppas på en 5dörrars 135i. | |
Martin E |
Skulle inte förvåna mig om konservativa BMW kommer skapa en design starkt påminnande om X1 i linjerna. Ska bli intressant om dom kommer med en trecylindriga turboladdade motorer med liten cylindervolym som det ryktats om i nya 3 serien. |
| Länk nya spionbilder.. det lär nog inte dröja länge innan vi får se den klara bilen.. ser riktigt bra ut av det man ser hitills | |
|
Fronten ser ut att ha lite drag av nya femman. Få se när priser och detaljer kommer. Om jag läst rätt så är premiären på frankfurtmässan i september och sen börjar tillverkningen. När kan man börja förboka tror ni? |
|
| Enda anledningen att byta en 1-serie F20 inom en snar framtid är att det kommer en 135i då kan man faktiskt bli sugen på att byta bil. | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.