|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Inför: BMW träff Lördag 3 April i Jönköping på A6 Centertjena tjena. Eftersom intresset visat sig vara stort för en bmw träff efter själva utställningen på Elmia så har jag bestämmt tid och plats för bmw träffen. vi kommer börja med en e90/e91/e92 träff där vi ,parkerar alla bilarna och fotor lite osv. efter det så är alla andra bmw modeller välkommna på träffen sen så dem som vill leka får gärna göra de, alltid kul med underhållning men var snälla och inte göra de precis vid dem parkerade bilarna då man kan få sten skott & så vill man undvika olyckor. PLATS: A6 Center parkeringen där ikea osv finns. TID: e90/e91/e92 träffen 19.30 alla andra bmw modeller välkommna 20.00 Datum: Påskafton 3April Lördag. Sprida gärna detta till folk ni vet kör bmw bilar, alla bmw bilar är välkommna vara sig man har en ny, gammal bmw,orginal skick eller stylad. OBS!!! försök att lämna alkoholen hemma då bilar och alkohol inte hör ihop. Varmt Välkommna på denna bmw träff. mvh Akki | |
|
Vore kul att veta vilka som kommer. Jag anmäler mig som nr ett ! |
|
|
ja ja behöver väl inte anmälla mig äns hehe.. men som sagt har lagt ut om denna träffen på lite olika forum så alla anmäller sig kanske inte på samma ställe.. men hoppas de blir en hel del folk |
|
| Akki varför dela på Bmw folket? | |
| för att har snackat med många ägare som har e90/e91/e92 dem tyckte det hade vart kul o fota alla bilar tsm osv då dem ser likadan ut. igentligen skulle vi bara ha en träff för bara dem men tyckte det hade vart roligare att fler får vara med. alla är välkommna efteråt bara att vi ville ha en liten egen träff fr oss först | |
| Är jag ledig den helgen så kommer jag.. | |
| Ska försöka om det går. | |
| kommer förbi, har ju ingen höjdarbil, e36 320 94 men är ju iallafall en bmw:P | |
|
Man får väl ställa bilen på baksidan av A6! Den är ju inte lika fin och ny som e90-e92. Är det fler som känner som jag så syns vi på "baksidan" med våra gamla skrothögar :-) MvH Bmw 4-ever |
|
|
som sagt spelar ingen roll om man har en ny eller gammal bmw. alla ör ju välkommna. tycker ni ska komma endå så att alla bmw bilar är samlade på ett o samma ställe. kan bli en riktigt kul grej av det hela. komigen nu bmw folket sprid ryktet och kom på denna träff. |
|
| Jag kommer, kan nog få med mig tre bilar till. | |
| Kanske kommer. | |
|
för er som skall komma på träffen håll utkik vid a6 center efter min bmw 330i. bilder finns på garaget.org/white--rr om det finns plats och inte är upptaget så är det mkt möjligt att vi står vid on off på a6 center. för er som vill skicka ett pm så kan ni ta mitt nr och ringa när ni är vid a6 då jag kommer vara där tidigare och hitta en bra plats mvh Akki |
|
| Kommer så klart! | |
| Akki några fåglar viska i mitt öra att A6 parkeringen kommer att stängas av. Någon som kan Bekräfta eller dementera ? | |
| förra året så stängde dem endast av coopforum parkeringen men tror knappast dem stänger av a6an fast som sagt inte helt omöjligt på tanke vad folket gjorde förra året mot polisen då det längdes ölburkar,flaskor, mynt osv på polisen, så hade inte blitt förvånad ifall dem hade gjort nått sånt. men som sagt a6an är en grymt stor parkering så vi får se ifall dem väljer att stänga av den. annars får man hitta en annan plats som biltema eller nått | |
|
Blev det nån träff? Jag körde iaf över 20 mil (enkel resa) för att gå på den. Men hela A6 var avstängt av poliser, och på biltema syntes inga BMW.. Jag loggade även in på AP med mobilen, för att se om någon hade skrivit om ev byte av plats. Men icke. Något irriterad fick jag köra hem igen. |
|
| samma här, körde från Gränna ner till A6 center, kommer upp i rondellen, då var klockan 20 över 8 och motståndarlaget hade stängt av då, åkte till till biltema då eftersom det stod i tråden att om A6 var avstängd eller så fick man hitta nått annat då som exempel Biltema, hade sett framemot BMW träffen, men fick iallafall se ett par snygga bmw på parkeringen vid biltema och även en hel del andra fina bilar som bjöd på lite show:) | |
|
tyvärr så gick det inte så lätt då polisen stängde av a6 parkeringen. såg en del bmw bilar där också men sen så åkte jag över till biltema stod där tjöta lite me bmw ägare men vart inte många. sen så fick även jag ge mig in på bunrout platsen vid plantagen eller vad de hette vid biltema och bjuda på lite däckrök. vi får nog ta och planera in nån träff nån annan gång där det inte finns överdrivet med bilar. för er som är intresserad har vi en träff här i gislaved där de bland annat blir burnouter osv. också en träff för alla bilar men man kan ju dra ihop en bmw träff tidigare än när denna träffen börjar???? för då e de endå mina trakter och här vet jag vart det finns plats och så lär inte polisen stänga av nån väg eller nått. ifall ni är sugna på detta så kan ni skriva det då denna träffen börjar 18.00 kan man ta bmw träffen vid 17.00 ifall intresse finns. för e grymt sugen på en bmw träff vart lite synd att det inte gick att styra upp på a6 med på tok mkt bilar. läs mer på denna länken om den kommande träffen Länk mvh |
|
|
Jag var också där, hade med mig lite vänner. Vi har tre från Malmö och en från Göteborg och två från Skövde/Skara. Alltså 6 bilar, och en massa folk i bilarna. Lite tråkigt var de allt, när jag lovat mina kompisar att få vara med om en BMW-träff. Nåja, de går väl flera tåg. Nästa år kan man kanske vara på Elmias parkering, den var nästan tom vid 19:30 när vi körde in till stan. Stone |
|
|
tyvärr blev det som det blev. vart själv grymt sugen på detta. men som du sa nästa gång får man ta en träff där man e för sig själv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.