|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man hittar svarta njurar till X6? |
|
|
vet inte vilken kaross du har på en 2010, men du kankse hittar något här Länk de flesta är e70 e71 |
|
|
Drar upp en gammal tråd för privat bruk.... :) lurar på att montera njurar på min 330 ci men undrar lite ang. monteringen, är det bara att märka upp vart dom ska sitta och sen börja såga eller hur går det till? :O känns lite läskigt att sätta en såg i lacken! |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Jag har sprayat mina med matt svart och sedan lagt några lager klarlack på det. Blev mkt bättre än jag trott det skulle bli. Lackerade dock bara njurramen och behöll krom kanten på grill "raderna". Det håller väldigt fint också, man måste dock låta klarlacken härda riktigt innan man far ut och kör. |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Jag har sprayat mina med matt svart och sedan lagt några lager klarlack på det. Blev mkt bättre än jag trott det skulle bli. Lackerade dock bara njurramen och behöll krom kanten på grill "raderna". Det håller väldigt fint också, man måste dock låta klarlacken härda riktigt innan man far ut och kör. |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Svarade på tidigare inlägg, skyller på iphone :) angående den nya frågan så antar jag att du menar m3 njurarna på skärmarna. Inga peoblem, mäta upp vars dom ska sitta, ta en dremmel lr mindre vinkelslip (helstlufttryck) kapa ur. Sett detta på flera bilar och det har aldrig varit svårt att montera enligt dem. Tänk på att behandla metallkanten med något skydd innan du moterar njurarna. Bara kapa, är du ovan att använda vinkelslip så öva först på nån lämplig tunn plåt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.