|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Så här hade min blivit: 525d Vit Comfortpkt Aut växellåda Eluppvärmd ratt Komfortstolar HiFi Professional DSP USB-uttag Ej modellbeteckning =499400:- |
|
| Janih: lägg till svart innertak - det lyfter dakota oyster rejält ( med pianolist blir det topp) | |
|
Mistafriz: Har haft med svart innertak till samtliga andra klädselfärger, men tyckte att oyster läder gick fint ihop med "orginaltaket". wath: riktigt komfortabel spec., ser dock att du föreslår 525d och att du kör 525i idag, är du inte helt nöjd med 525i motorn? |
|
|
535i 449tkr svart el röd solid lack 0 kr beige el svart läder 21tkr sportchassi 4,5 tkr sportstolar 6,1 sportratt 2 tkr fällbart baksäte 6tkr rökarpaket 0,4 tkr sollucka <11 ? tkr |
|
|
Är lite kluven ang. automatlådan, denna kostar mig ca. 500:- extra i månaden (förmånsskatt+nettolöneavdrag). - Är summan försvarbar? Kör manuell idag, men visst saknar man automatlådan ibland..... |
|
| janih: Ja man börjar väl bli gammal som prioriterar komfort framför sport :) Jag vill ha automat på nästa bil och då passar dieselns bottenstyrka bättre för rimliga pengar. | |
|
Några förespråkar 535i i denna tråd och efter att ha sett detta youtube-klipp på F10 535i så förstår jag kanske varför. Motorljudet är ju hetl fantastiskt! Länk |
|
Buspelle |
janih: Turbosexan är en helt fantastiskt bra motor i alla avseenden. Har kört den variant som finns i nuvarande 335a i tre år nu och den överträffar det mesta. Hade M5 E39 innan 335an och det var inget jobbigt nedbyte, så bra är den. |
| Tja, plockar jag bort automat, solskydd fönster bak och ambient belysning finns kanske en 535 inom räckhåll.... | |
|
Inledningen på del 2 är NICE!: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.