|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Nopes, det tror jag inte. Men jag har varvat den lite, och det verkar inte stoppa vid 7300-7400 som den ska göra normalt. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
bumper, Snygg bil du har, såg lite bilder på din hemsida :-) Kan du kolla framöver vid vilket varvtal din bil bryter tändningen, går ju utmärkt att testa på 3:ans eller 4:ans vxl :-) Funderar själv på om min bil är chippad, då den går bättre än många M3 3.0 jag provkört. Chippning medför ju iofs. inte med automatik att varvtalsspärren flyttas upp/tas bort däremot brukar gensvaret på gasen alltid bli bättre.. Gasa på ! /Robert |
|
|
jojje: man ska inte kasta sten i glashus! du verkar ha lite svårt med stavningen du också. Diskussion, inte diskution! Gillar inte att gnälla men jag var bara tvungen! *lol* |
|
|
Min -95B gjorde lätt 285 km/h på mätarn och då började varvtalspärren att slå till med några sekunders mellanrum, bilen var helt orginal! ***BMW POWER*** |
|
|
M3\\Robby: Tackar. =) Jag gör ett vartalstest i sommar. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Har för mej att chippning inte gör att topphastigheten ökar, eller!? Det är vad jag har hört iaf. Rätta mej gärna om jag har fel.......och den som VERKLIGEN VET får bara yttra sig.... :) |
|
|
Hmmm 260km/h med en M3:a e inte det lite lite åker ju 260 med min 328:a.... ME |
|
|
Men herregud detta är ett bilforum om BMW! BMW = snabba bilar. Klart att det då snackas om hur fort man lyckats köra! Men däremot att komma in här på helt fridfullt forum om bilar och skryta om att man är intelischent (felstavat med mening måste väl poängteras!) och är välutbildad. Det är ju tragiskt tycker ialla fall jag! Till och med kungen och Loket har tung höger fot och de har ju lyckats 20 ggr bättre här i livet än vad ni som anser er så fina kommer göra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.