AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
45.739

325i eller 325d

Sida 4 av 4
Verdi
Komfortstolarna finns väl inte till 3-serien?
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Måste hålla med om att sportstolarna till 3-serien är för trånga (och jag är inte tjock). Audi A5:s sportstolar tex, är mycket rymligare.
5-seriens stolar är ok i alla tre varianter, std, sport och komfort, men 3-seriens funkar inte, std är för korta (om man är lång) och sportstolar för trånga. Hoppas nya 3-serien blir bättre.
Jo, fast för att stolarna ska bli större, måste själva bilen bli större. Det hoppas jag verkligen att den inte blir! 3-serie är redan snudd på för stor, har man behov av större så kan jag rekommendera 5-serie. Nuvarande trenden där bilarna blir större och större är väldigt olycklig, i min mening. Någon som minns hur vansinnigt roliga 205 GTi och Golf II GTI var? För att inte snacka om E30... Nej, sportstolarna rockar!

Vorsprung durch freude am fahren
Buspelle
För mig är 3-seriens sportstolar absolut perfekta. 180 cm lång och 80 kg massiva kvalitetsmuskler sjunker ner och kramas om perfekt:)

Sedan är det väl bara att konstatera att om man kört en 5-serie med komfortstolar och kliver ner i 335ans sportstolar, så känns det trångt. Stolarna i min förra M5 E39 är nog bland det bästa jag någonsin suttit i. Komfortabla, sköna och lagom "kramiga".

Detta med stolar är nog något man aldrig kan bli överens om.....
Ni som tycker att sportstolarna är trånga i 3-serien, ni vet väl att det går att justera ryggstödets bredd?
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Inte i E46.

Vad har e46 med detta att göra? Det är E9x som diskuteras och inget annat.
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Chris> Jo jag vet. Men bredaste läget är smalt Och det går tyvärr inte att justera sittdynans bredd. Tycker faktiskt E46:s sportstolar var rymligare
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.