|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Verdi |
Komfortstolarna finns väl inte till 3-serien? |
|
Måste hålla med om att sportstolarna till 3-serien är för trånga (och jag är inte tjock). Audi A5:s sportstolar tex, är mycket rymligare. 5-seriens stolar är ok i alla tre varianter, std, sport och komfort, men 3-seriens funkar inte, std är för korta (om man är lång) och sportstolar för trånga. Hoppas nya 3-serien blir bättre. |
|
|
Jo, fast för att stolarna ska bli större, måste själva bilen bli större. Det hoppas jag verkligen att den inte blir! 3-serie är redan snudd på för stor, har man behov av större så kan jag rekommendera 5-serie. Nuvarande trenden där bilarna blir större och större är väldigt olycklig, i min mening. Någon som minns hur vansinnigt roliga 205 GTi och Golf II GTI var? För att inte snacka om E30... Nej, sportstolarna rockar! Vorsprung durch freude am fahren |
|
Buspelle |
För mig är 3-seriens sportstolar absolut perfekta. 180 cm lång och 80 kg massiva kvalitetsmuskler sjunker ner och kramas om perfekt:) Sedan är det väl bara att konstatera att om man kört en 5-serie med komfortstolar och kliver ner i 335ans sportstolar, så känns det trångt. Stolarna i min förra M5 E39 är nog bland det bästa jag någonsin suttit i. Komfortabla, sköna och lagom "kramiga". Detta med stolar är nog något man aldrig kan bli överens om..... |
| Ni som tycker att sportstolarna är trånga i 3-serien, ni vet väl att det går att justera ryggstödets bredd? | |
|
Inte i E46. |
|
| Vad har e46 med detta att göra? Det är E9x som diskuteras och inget annat. | |
| Chris> Jo jag vet. Men bredaste läget är smalt Och det går tyvärr inte att justera sittdynans bredd. Tycker faktiskt E46:s sportstolar var rymligare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.