|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bmw_power; 99:an är byggd maj-99 NRZ693/DF88075 och har haft 8äg på pappret din är alltså 7mån yngre (enligt vägverket byggd i dec-99) och har 6äg på pappret, kul att din är uttagen på min födelsedag=). Prisskillnad mellan en fin och en i bruksigt skick är stor, det kommer/är så att sämre exemplar plockas ner i delar medan finare ex säljs för vettiga pengar, läs stigande. Hur detta exemplar är har jag ingen aning om. Stephan |
|
|
vadd gäller ägare på min så e det bara 3 st privat ägare det andra e bmw jönköping!! som har bytat in bilen 2 gånger under dessa år!!! vist står der 6 ägare i bilregistret men som sagt bara 3 brukare!! manne som endast kör bilar med sugmotorer (NO TURBO SHIT JUST REAL PoWeR!) |
|
|
jag vet inte när motoruppgraderingen kom om det var på tidiga 99 eller senare... syftar på dubbla vanos! MEN DET kan någon här svara på!! manne som endast kör bilar med sugmotorer (NO TURBO SHIT JUST REAL PoWeR!) |
|
|
Det kommer en spekulant på lördag som verkar jätte intresserad av bilen så vi får se vad som händer!!! manne som endast kör bilar med sugmotorer (NO TURBO SHIT JUST REAL PoWeR!) |
|
|
Bmw_Power, enkel vanos kom 99 på 4,4l V8an som jag minns rätt. |
|
|
okej manne som endast kör bilar med sugmotorer (NO TURBO SHIT JUST REAL PoWeR!) |
|
|
Facelift har M62TÜ alltså från hösten-98 årsmodell -99, medan icke facelift har M60 94-96 eller M62 96-98. Stephan |
|
|
nu e bmwn såld slut pris 71500 kr manne som endast kör bilar med sugmotorer (NO TURBO SHIT JUST REAL PoWeR!) |
|
|
Grattis till försäljningen! |
|
|
tack...ar såldes med en tår i ögat aja dags att smälta det med att leta efter ett nytt objekt!! manne som endast kör bilar med sugmotorer (NO TURBO SHIT JUST REAL PoWeR!) |
|
|
Grattis till försäljningen av en ytterst fin E38! BMW CS #1812 |
|
|
tack Philip!! manne som endast kör bilar med sugmotorer (NO TURBO SHIT JUST REAL PoWeR!) |
|
| Jabbal: jag sålde min 95:a för 78000. Men den är betydligt finare än "buskarna" brukar vara. Och det verkar som om E38 inte sjunker i värde när BMW visar nya (fula) versioner av 7-serien. Jag tror många fortfarande vill ha en vacker bil, inte bara en ny BMW träskpadda. :) | |
| Bmw_power: grattis till försäljningen, även om jag vet hur sorgligt det känns! Jag såg inte att du sålt när jag skrev mitt förra inlägg. | |
|
Du har väl kvar din svarta 740iA -95 Lasse? BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.