|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om det är ett företag som köper kan momsen dras då bilen ej var moms-smittad ännu.. Gör det hela lite billigare! Tycker ändå att det är mycket pengar för att "köpa grisen i säcken". Känns som om det är lite lotteri. (lite avund är man dock! ;) ) // |
|
| Min åsikt är att slutpriset blev minst 30-50k för högt, speciellt med tanke på avsaknad av sommarhjul (~30k nypris för original 19" med däck) | |
|
Några "reor", som Ribban skriver, tror jag dock inte det handlade om..;) Hetare bimmer än 2007- och 2008-års M3 fanns inte. |
|
|
HFR: Jag kan ha fel, har för mig jag minns att de "reade" ut sedanerna, eller rabatterade dom rätt kraftigt. (Kan ju iofs rört sig om demobilar.. )Couperna har jag inte sett liknande priser på. Jag letar själv beg m3 e9x lite smått, men tycker dom hållt sig riktigt bra i pris. Om man inte kollar på diverse omdiskuterade blocket "tysk" exemplar.. Får nog bli en cayman ala "fattigmansporsche" istället i år ;) |
|
|
BMW M3 Sedan manuell kunde fås underr finanskrtisen för 580 000 ink moms. 0 mil. Silverstone II. Damn :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.