|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| hmmm flowpreppad turbo låter ju intressant.. vad görs med den?? o vad kostar?? eller e de ngt man gör själv som händig mek...? | |
| hoppas nån svara snart =) ??? | |
| Som jag förstått det är det lite modernt "bonntrim" (ingen ska ta illa upp...) där man ger sig på turbinens blad. Man bearbetar dem (slipar ner/förändrar) för att få bättre flöde och snurr. Alternativet är väl att byta till större turbo... | |
| ja jo större turbo såklart....men hela grejen är ju lite att man inte ska byta ngt av originaldelarna... bara massera till dem lite....ngn mer med info kanske?? | |
|
Länk |
|
|
Alload Det är just vad du har gjort på din och fått ut 270hk lr hur? har du nån film på accelration lr dyl |
|
|
Jag har inte gjort något åt hårdvaran + min ger 359 ps... Du menar Chrille, dvs Ghost Rider |
|
Verdi |
Hmmm... Fila på turbon. Där är iaf mi gräns passerad. :-) |
|
ja just det =) ghost rider??? |
|
Bayer_Aleks |
Han har nick Ghost Rider på forumet, han har gjort det mesta med en dieselbil |
| Ja va kul å få höra allt då=) men han kanske inte vill avslöja allt =) | |
Bayer_Aleks |
fråga han vad du vill, han döljer inget |
|
GR hade väl "bara" flowpreppat, v-techat, tagit bort DPF och byggt 3tum? Dessutom dom siffror som han uppger som max-effekt på sin 120d gick inte att köra på. Eller han gjorde det typ aldrig iallafall. Brukade köra på någon ca250hk mapp om jag minns rätt. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.