|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
| Ceroz: Alcantaran är mycket bättre än skinninredningen jag haft i tidigare bilar. Man sitter mycket bättre i dessa. | |
|
Länk Denna var ute på blocket nere i Lund i sommras. Priset sänktes till 230.000 sedan försvann den från blocket och stod hos en bilhandlare i Tommelilla ett tag. Tittade lite på den där och den verkar vara i gott skick dock, men gillade inte grå läder och att den är manuell. Nu ute för 249.000 då! Länk Och denna är ute igen. För vilken gång har jag tappat räkningen på. Varit olika säljare på den också, bilfirma/privat. Varför blir inte denna såld? En bil i det skicket och utan en massa mil på mätaren borde ju vara ett klipp för en entusiast!? Eller är det något lurt med den? Läste något i en annan tråd om att det var lite lustiga förklaringar till det låga miltalet!? |
|
|
Lite komiskt endå! Länk REGNR: WWH 469 Medans den här bilen har Regnummer: WWH470 Länk båda ligger ute på blocket nu :) |
|
|
Ceroz; Ännu roligare, dem är uttagna samma dag=). Stephan |
|
| Rätta mig om jag har fel, men är det inte dessa bilarna som Förarutveckling(Länk har haft i sina bmw m3 kurser? | |
| Echelon: I förra annonsen på en av de bilarna stod det även att bilen använts i förarutveckling ja. :) inkörd eller hård körd? :) | |
| Använd på rätt sätt förhoppningsvis ;D | |
|
Bara för att skriva något, så här är dom två andra BMW M3 C.P med regnr: WWH 468 och WWH 471. Länk Länk Sjukt coolt! :D Fyra likadana bilar på blocket. Vilken av dom var det förarutveckligen använde? |
|
|
WWH bilarna ser kanon fina ut, nu kan ni stryka rubriken Problem att hitta en fräsch M3 E46 =) |
|
| Kom CP-M3orna bara i silver? Ja, jag skrev CP-M3orna med flit. :) | |
| Kom även i Interlagosblå. | |
|
Är inte detta samma bil som BVT Bilcenter hade och sen någon privatperson efter det, eller är jag helt ute och cyklar. Länk |
|
|
Stämmer bra, Ditec08 Det försöker nog nå ut utanför Sverige pga av miltalet. |
|
| Interlagos? Var det inte Mystic..? | |
|
Någon som varit och kollat på den här M3an? Har för mig att den varit ute nu ett ganska bra tag på blocket. Den verkar se riktigt fin ut, plus att den är lågmilad. Någon som vet mer om den och vad tycker ni om den? Länk Tacksam för alla svar. |
|
|
Sani: Nej det var interlagosblå. Det är bara att googla bmw m3 competition package eller bmw m3 ZCP. |
|
|
Det är Blagge här på forumet som äger bilen. Vet inget om den mera än att den precis som du skriver varit ute på blocket i ett par olika annonser under en längre tid med priser från 299-270 om jag minns rätt. Var lite nyfiken på den med och fick mail från Blagge. Inte faceliftad alltså tillverkad före 2003-04 samt att jag tror den haft ett kompressorkit monterat tidigare + lite annat "racegodis", stolar, kolfiber och annat. Men observera att jag är inte säker på detta. Den ser superfräsch ut! Lägg en powerpost till Blagge och fråga honom själv o bilen! Vill minnas att han haft inlägg i denna tråden med om sin bil!? Kolla de tidigare inlägggen. |
|
| Fredde71: Även jag har ett svagt minne att det satt ett kompressorkit på denna. | |
Gee |
Har också för mig att den varit kompressorkonverterad med ett ess-kit plus lite annat, den ser ju dock grymt fin ut och gött att han säljer den med csl luckan och coilovers m.m nu |
| Det satt ett ESS-kit på den bilen ja. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.