|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
Jag känner inte till några direkta skillnader förutom att PDC och värmestolar inte verkar vara något italienare prioriterar ;-) Mvh Philip |
|
| Förut hade dem något skumt avgaskrav iaf, vill minnas att deras M3 e30 eg va en 318is. | |
|
Är det någon som har varit och tittat på denna bil? Länk Den saknar navigation men verkar annars vara hyfsat utrustad. Buckla på bakskärmen, 'försäkringsärende', vad innebär det? Varför är den då inte åtgärdad? Jag gillar verkligen färgen och skulle kunna vara spekulant på bilen om det inte är något varningstecken jag missat. Förutom bucklan då... |
|
|
Har inte den här bilen bytt ägare ganska frekvent på slutet? Tycker den legat ute hos både bilhandlare samt privatpersoner. Någon som vet nånting mer om bilen med tanke på att den hela tiden ska säljas vidare, något som minns vad som hänt med prisbilden under den här tiden? Länk |
|
|
Antar att någon försöker göra sig en slant på just den bilen... Rätt dåligt utrustad också. Nu har ju iaf en av Sveriges finaste kommit ut till salu: Länk Sen fattar jag inte ens hur man gå efter bilpriser.se. Titta på blocket och jämför med liknande bilar så ser du prisbilden. Vill du inte betala priset så får du väl köpa någon i sämre skick. Fina M3or med mycket utrustning, rätt ägarhistorik och lågt miltal står högt. |
|
|
fkon: Det röda ägs av en mäklare som hade sitt kontor där jag bodde förut. Såg den jämt ute i snöslasket, inte på något uppenbart vårdslöst sätt men bilen har uteslutande använts inne stan och i alla väder. ------- //Lövet |
|
|
Gallardo: Väl Sagt! Sen fattar jag inte ens hur man gå efter bilpriser.se. Titta på blocket och jämför med liknande bilar så ser du prisbilden. Vill du inte betala priset så får du väl köpa någon i sämre skick. Fina M3or med mycket utrustning, rätt ägarhistorik och lågt miltal står högt. |
|
|
Jag har äntligen hittat en kanonfin M3 :D Den ligger INTE ute på blocket, mer info om några dagar när den är min, min, min :) |
|
|
Själv har jag en svensksåld 03a, 8500 mil carbonsvart med halvskinn och manuell låda. Nybesiktad idag, ska in på oljeservice, sen ska den ut på annons.. Får se om den säljs eller blir kvar en sommar till. |
|
| Finns en M3 E46 2002 med ~300 mil på mätaren till salu i Göteborgs-trakten, var med på BMW CS West sektionskörning i lördags. | |
|
300 mil, galet... hur kan han hålla sig :) Iofs jag har bara kört min 3 ggr i år.. |
|
| 518i_e28_racing: Du har inte sett mitt inlägg eller? | |
|
Jag har kört min 3.000 mil på ett år. :) Då har jag iofs bott i en helt annan del av Europa. |
|
|
Denna då? Länk |
|
|
Nya kärran :D Länk |
|
|
Jag lär väll vara med jag oxå :) Länk |
|
|
Heinrich: Har du satt nåt pris på kärran än? Phoenix M3: Riktigt fin bil! Hur är Skinn/Alcantara föresten? |
|
|
Ceroz - Har ej satt något pris än, bilen besiktades i veckan och ska in på oljeservice först innan den blir till salu :) |
|
|
Heinrich: Jag läste i en annan tråd där du beskrev vibrationer i ratten, är det felet årgärdat nu oxå? :) PS: Är på jakt efter en m3a :) |
|
| Ja, det var en balansvikt som tappats från en framfälg | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.