|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
| Phoenix : min är carbonsvart och saknar navi samt med 8400 mil :) | |
| Har äntligen blivit av med min gamla bil så nu är suget efter en bmw m3 e46 större än nånsin, men som sagt så undrar även jag vart alla fina m3or håller hus? inte på blocket i alla fall :( | |
| Åk till Tyskland o köp en hos en aukt bmw åf istället... | |
| Jag sitter ofta och kollar på Mobile och det senaste året har det inte funnits några fina m3or med låga mil där heller. E46ans dagar är över. Nu finns det inte ens några fina dyrgripar. Bara CSL som är original med lågt miltal. | |
|
Se själva: Länk |
|
|
Det fina bilarna är hos lyckliga och omhändertagande ägare.. :) |
|
|
Maxey: Bra svar:-) Jag själv förstör bara ägarhistoriken med 3 månaders ägande innan jag tröttnar.... Mvh Peter |
|
|
Den här är bra eller Länk |
|
|
Mr.Sosa: Bra o bra, jag ringde Daniel där o frågade lite om bilen då jag själv blev sugen när den dök upp förra månaden:-) Tyvärr gav han inget vidare seriöst intryck, han dillade om att hela motorn varit nerplockad på Bmw och alla packningar vart bytta då den stått still i 6 år pga att ägaren varit i Monaco, dock hade hans grabb kört lite med bilen nu senaste åren... Den hade nog vart mer lättsåld om den varit oskruvad och rullat kanske 3000 mil. Sen är den ju riktigt snikutrustad oxå:-( Mvh Peter |
|
|
Nån som känner till denna Länk! Skick, föregående ägare eller rent utav tittat på den? Tack ///M. Pedersen |
|
|
Någon som vet varför denna aldrig blir såld? Har varit inne sjukt länge.. Länk |
|
| Cewe: min bil ;) | |
|
Har lite eftermarknadsdelar på den som inte ingår. Folk vill gärna ha med delarna "gratis" när dom ser bilen. Säljer delarna när bilen är såld annars kör jag vidare med den som den är. Lambo köpet får ligga på is en stund till :) |
|
|
Blagge: Hehe okej! Varit sjukt sugen på den men va lite orolig över besktningen. Sen blev ja fundersam när den legat ute så pass länge, man får för sig att de är något fel på bilen men då vet jag :) Har lagt M3 e46 planerna på is då ja fick reda på att försäkringen på mig skulle gå på runt 35k/år, visserligen bor jag i mellersta Sverige så har bilen bara påställd 4-5 månader men blir ändå rätt saftig försäkring för en 22åring, rätt stor skillnad blir de när man fyllt 25. Jag får ju ställa den på farsan men skulle de bli något med bilen finns ju risken att jag inte får ut något av försäkringsbolaget. Lite kul är ju att de är mkt billigare om ja försäkrar tex en M5 e60 eller Corvette C6. Ontopic: ON :P |
|
| Ser dock nu att du tagit bort kompressorn så besiktiningen är inget bekymmer längre.. :P | |
|
Nån som tittat på denna Länk! Man kan undrar varför den inte blir såld??? ///M. Pedersen |
|
|
Har ej sett bilen, men av annonsen att döma så är den SNIKUTRUSTAD, har FEL fälgar, står inget om servicehistorik-kanske saknar den originalbok.. Priset är väl inte AP-högt om milen stämmer. Mvh Peter |
|
|
Länk Nån som sitter inne på nån info om denna bil? Den har varit ute på blocket ett bra tag utan resultat känns de som, jag gillar kombinationen av svart lack och rött skön! Det enda är att det inte är smg men det skulle jag kunna leva med. |
|
|
Ceroz: Bara en sån här sak gör ju att man tappar intresset: "Vid affär får bilen provköras, annars kör jag." Får man inte köra förens man köpt då eller? :) |
|
| Blagge: Vad har du för mailadress? PM:a mig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.