AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
57.583

Problem att hitta en fräsch M3 E46 -03.

Sida 3 av 9
Min M3 E46 -02 individual med 4300mil är ev. till salu med pga ändrade planer här i livet.

www.garaget.org/philly
Phoenix M3, har du ens hunnit provköra bilen? ;)
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Va! Ska du sälja den Philly?
Hoppas att de ändrade planerna inte är något tråkigt.

Mvh Jimmy
Bu
82
Bumer2
Alpina B8
Phoenix M3: Priset på din M3?
Velar fram och tillbaka, kommer som det ser ut nu flytta om ett tag (utomlands igen :/ ) och då kommer M3an bara att få stå i Sverige i garaget.

Jag har väl hunnit köra 22 mil eller något, nyservad och precis slagit över 4300mil :)

Priset diskuteras via PM om intresset finns, jag kan väl säga att den prissätts ju dock högre än de flesta 02or pga milen, skicket och utrustningen.

Bilder + info för den som är intresserad: www.garaget.org/philly
Ice-Man: Du har PowerPost!
Allt är alltid till salu, även min Estorilblå flicka..

Sh
71
Shitty
M3 E46 -02
Hmm, får väl passa på att nämna att min saphir-svarta 02:a troligtvis kommer ut till försäljning om några veckor också efter att den är påställd och så.
Har inte exakta siffran men ca 9.800 mil och relativt nyservad, ska kolla i boken hur många mil den gått sen service.

Länk

För frågor etc. så skicka ett PM till mig.
Sh
71
Shitty
M3 E46 -02
Ska bara tillägga också att den förhoppningsvis inte kommer ut till försäljning på Blocket, orkar inte med alla "kompisar" och annat oseriöst folk som bara vill provköra osv.
Så är någon intresserad så vänta inte på att den dyker upp där utan säg till isåfall så säger jag tillbaka när den finns tillgänglig, nu ska jag inte göra mer reklam för den här.
Eftersom de har dykt upp många som funderar på att sälja sin e46 m3 i denna tråd så gör jag ett önskas köpa inlägg (hoppas de är OK?). Kraven jag har är:

-SMG II
-Svensksåld
-Minst -03, helst nyare.
-Ej över 8000 mil
-EJ Silver utvändigt och EJ Grå inredning.

Annars är jag rätt öppen för förslag, så hör gärna av er på PM eller Mail ( cewe88@gmail.com )

//Christoffer

Sh
71
Shitty
M3 E46 -02
Så där, då är bilen påställd och jag är redo för försäljning, se mitt tidigare inlägg i tråden.

---

En liten efterlysning bara, jag hade några intressenter i höstas på bilen, tyvärr försvinner ju PowerPosten efter 6 månader, något jag inte visste om, och jag minns inte nicknamen på de intresserade, så läser ni detta kan ni ju höra av er till mig.
Alla andra är också välkomna, nu ska jag inte gå ut med mer reklam här.
Vilka är ni som sitter och trycker på den fina M3orna? Det är ju bara skräp till salu :(
M3
179
M3_Fabio
F430 -06
525iaT M -02
Jag känner mig skyldig Phoenix M3!! Min har dock inget riktigt tak men rätt färg :)

Vänligen
Fabio
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
phoenix
Jag "sitter och trycker" på en fin m3. Men den har gått 20500 mil. Så rent mentalt är den väl slutkörd. Men rent praktiskt är den klockren.
Kommer ut på annons vilken dag som helst:)
He
560
Heinrich
M3 E46 2003
Jag har en manuell 03a till salu, fast vad du menar med fräsch/skräp vet inte jag :)
Blagges M3:a på 3500mil 279:- KÖP KÖP
Ok, jag ska kanske förtydliga mig :) (och inget tjaffs om varför jag letar m3 IGEN tack :) )

Jag är ute efter:

- 02-05
- Sv.såld eller import spelar ingen roll om den har riktig historik
- MAX 7-8000 mil
- 16:9 navi
- Helst manuell
- Få ägare
- Allt utom carbonsvart
- Välskött, servad som den ska o.s.v...

Heinrich: Vilken M3 är det du säljer?

Med "skräp" menar jag bilar som haft 10-15 ägare och gått 12-13k mil+
Givetvis behöver dessa bilar INTE vara skräp, men de stämmer inte överens med mina krav :)
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Eftersom M3 E46 börjar få några år på nacken nu så är det svårt o hitta fina exemplar..

Antingen är de inte servade som de ska... eller har de börjat rosta i dörrarna..eller skramlar diffen oroväckande mycket...eller är de småbuckliga o repiga här o där...

Och sen gäller ju sällan motorgarantin hos FB eftersom de flesta är äldre än 8 år/10000 mil

Ska det sen va billigt oxå då får man leta länge eller ha tur!

Mvh Peter

Givetvis har de ett par år på nacken så det är ju inga nya bilar direkt, men det finns fina ex där ute, det vet jag.

Jag betalar gärna lite extra för att få ett fint ex.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.