AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.137

Vem har Individual M3 eller M5?

Sida 5 av 5
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
*Mackan325: Får nog precisera lite mer vart dom finns på den adressen hitta en 540i "individual" o då individualiserad med "bajsbrunt" skinn vilket inte imponerar mej direkt...

Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet*
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
mr.vanos, skulle inte du skicka en -länk- samt evtll chassis-nrt
(gärna per e-mail) eller skall vi lägga ner M3-cab-'projektet' ??

M5touring register
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Klart ja gör har inte kommit ihåg o kolla chassienr. bara =)... Ska skicka så omg. som möjligt...

mackan325
Mr Vanos, hur länge kollade du?

Länk

Titta runt lite då finns det en drös till, dessutom ett gäng Porschar med specialinredningar........
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
okej va la kanske lite trött men för min del letar ja bara M bilar individual.... =)

Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
*m5toureg fick du ut nått av chassienummret???...

m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
har bara hunnit kolla ETK'n med resultat vi redan känner till, att det är en M3cab, ETK'n är i.o.f inte alltid att lita på, den innehåller
t.ex. uppgifter på bilar som aldrig tillverkats (!!) - men jag nöjer mig med resultatet, jag har mycket ond om tid f.n. och E34 M5-touring projektet har prioritet, jag vill inte heller trötta ut mina kontakter eftersom det är segt nog att få ut information från M-GmbH (jag hamnar väl snart på svarta listan ??) - vi kan fortsätta -dialogen - per e-mail om du är angeläget att forskar vidare om 320icab mysteriet -

M5touring register
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.