|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Ngn mer? Kul att se vilka fina Individualbilar som finns i Sverige. | |
|
Hej.. Min tidigare bil var oxå en individual.. Länk |
|
| Den där var iofs GRYM :) Har aldrig sett en limo i fjordgrå. Rejsigt med ej läderinteriör :) En '97 ser jag också. Har du fler bilder på färgen, den ser mest ut som diamantsvart från bilderna att döma. Du måste sakna den! | |
|
Har en M3 -95 coupé, Hellrot, GT/Cab fälgarna beställda orginal (Motorsport inskription), individuella emblem i sidolisterna (beställda orginal). Armstöd och nackstöd bak, premium audio paket, orginal tygmattor o.s.v. /Wille |
|
| WilleW: Hellrot kom först '96 som standardfärg på M3 då antar jag? En '95 hade mugellorot som "standardfärg" földaktligen? | |
|
Gustav: Jag antar det, har dålig koll på det där själv :) Det är en 95a d.v.s. 3.0 liters. Har som de andra i den här tråden BMW-Individual märke i motorrummet. Den utrustning som den levererades med i början på 1995 sitter på i dag, så när som på ett Supersprint system och fram klarglasblinkers. Har endast sett en Sedan 3.2 innan med Hellrot färgen jag såg min nuvarnade. /Wille |
|
|
Eh OK kunde ju vart min? Hellrot kom 96 innan (i varje fall 94) var det den lite "orangare" Mugellorot. Sett ett flertal M3 3,2 Coupe i Hellrot, snyggt och polisen verkar kunna se den också :( |
|
|
Gustav: Gissa om man saknar den nu när det börjar bli vår.. Har lite fler bilder på den hemma om du är intresserad.. |
|
|
Lägg gärna upp dom här: Länk Finns några individual bilar här: Länk med varierande färger hmm ;) |
|
|
Gustav: Ska bara in med bilen på recond och fixa lite smågrejor sedan blir det foto + uppladdning av bilder på BMWM5.com. Hellrot syns verkligen som du säger, stod bredvid en röd Saab 9-3 i en GDS hall, den såg blek och brun ut bredvid min M3'a :) /Wille |
|
|
Gustav: Då var 3 bilder uppe på BMWM5.com på min Individual Hellrot M-drei. Mvh /Wille |
|
|
Fin! Jag gillar verkligen Hellrot. Såg en Individual E39 M5 i Hellrot och den var grym! Kellenerspedaler antar jag? Snygga! |
|
|
Nä, det är faktiskt Hamann pedaler, UUC knopp, utan tillhörande ShortShift (än så länge) och ACS handbromshandtag. Mer interiör planer finns... |
|
|
Om ingen annan redan nämnt det så finns det i regel en lapp(A4) under baksätet där står i regel det mesta om bilen... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
mr. vanos, jo det är sant men tyvärr finns den 'specen' enbart i NÅGRA bilar, långt ifrån ALLA, det hade varit kul annars och hade löst massa med frågor förutom att den kan vara kul att ha, dessutom kan tidigare ägare redan har plockat den - |
|
|
okej... hur kommer det sig, eller är det bara bilar *individual* som har det? Enligt mina papper är bilen en 320i från fabrik som sedan då måste ha konverterats till M3, förövrigt står alla *sonderausstattung* och en 9990 förändring i Klädseln på stolar o paneler... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
Länk Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
| Mr Vanos: BMW Individual lär inte byggt om en 320i till en M3, elelr har jag missuppfattat dig? | |
|
Mr Vanos: Sen på din hemsida har du länkat till en bild på din hårddisk ( file:///C:/BILDER/BILAR/Min%20M3/PICT0012.JPG ) Kan du ladda upp den på hemsidan så man får se? |
|
|
hehe sorry blev fel i all hast, ska finnas där nu men de e en kass bild ska lägga upp riktiga i galleriet istället... BMW M har byggt om bilen till M3 från 320 va så vad jag förstått med alla bilar att man köpte billigaste ex. 6an o lämnade den själv eller BMW till M GMBH för att få den ombyggd... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.