AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
226.608

Michell & Company

Sida 7 av 17
Hm, okej. Får se hur det blir...
Fick ett mailsvar idag, frågade hur det var med garantier.
Svaret var att de inte hade någon maskinskadegaranti,
dock trafiksäkerhetsgaranti vilket betyder att bilen går
igenom besiktningen. (Okeej...)

Om det blir av med en titt så är det nog bäst att göra
det noggrant och kolla alla punkter som listas här på AP.
Måste bara passa på och tacka för en kanonsida! Toppen!
Ga
487
Galant turbo
750iAL TT IC -88
M5 -01

possemannen, behåll din Galant turbo, den är grym! Du blir mycket troligt lurad av M och Co

*När nyfikenheten överträffar förståndet*
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Trafiksäkerhetsgaranti gäller inte
-motor
-växellåda
-rost
-elfel

Ganska dyra fel som du inte har något skydd för

-------
//Lövet
Er
692
ErikThörn
Bmw 535da Touring M-sport -06
Han har i alla fall min gamla 740d usm till salu och på den fattas de duktigt med mil!!
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
ErikThörn: Det är tydligen fler som luras vid affärer?
Okej, följer era kloka råd och undviker M & C.

Galant_turbo - är du här också? :O
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
LYD MITT RÅD!!! tänk inte ens tanken på att köpa bil eller att åka och titta på bil hos denna totalt oseriöse bilhandlare..

Michell och Compani , är en genom rutten bluffare,

BMW Z3M-POWER FOR EVER
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
tänkte köpa denna. råkade googla företaget..
länkades chockerande nog till autopower. loggade in med mina gamla uppgifter..
och vips har ni hjälpt mig i mitt bilköp!

det är givetvis denna det handlar om..
Länk
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Residence:

Allvarligt talat, tänkte du slå till på den sunkiga X5:an och punga ut 129 000:-?
Finns hur många X5:or som helst på blocket i liknande prisklasser som är garanterat finare än den sunkiga X5:an som dessutom säljs av M&CO.

Du har nog sparat massa pengar och elände iom att du inte köpte den bilen, hade jag vart du hade jag köpt en trisslott idag :)

BMW M-POWER
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Köp den Residance, den är säkert sjysst! Det är bara idioter som jag som blir lurade av bilfirmor, och då är det alltid beroende på lathet och/eller andra brister hos köparen, bilhandlare är alltid seriösa och ärliga personer som blir baktalade i stygga internetforum såsom "Autopower"...

Seriöst, Residance, hur länge hade du haft din vimpelfirma, skrev du? Går det bra, eller ligger du vaken på nätterna i din husvagn med ett magsår stort som ett kylskåp och undrar när juggarna kommer och knackar på?
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
ErikThörn, vad hade din 740d rullat när du sålde den?
USM334
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
profossen: till skillnad från dig så sitter jag inte i "skiten" och kan lätt redan nu styra undan...

Vad är en vimpelfirma?
min sedan är nog ingen husvagn om du inte jämför med en suzuki alto.
haha vem har sagt ngt om juggar? vart kom dessa in i bilden?
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Nu har de iaf en ärlig bil inne - en X6a ( DTU 007 ) synd bara att de lagt på 120k på vad de betalade för de hos KVD.
Det är business
Ja, att de lägger på 120 tusen är väl inget att snacka om. Upp till var och en att ge vad de tycker just den x6an är värd.
Det är samma som alla andra vimpelhandlare och blocketförsäljare som kallar sig "bilhandlare" det lägger alltid på ett orealistist påslag.
Verdi
Det är väl fritt fram för de att sätta vilket pris de vill. De är ju inte dummare än att de sätter ett pris som de tror de kan använda som utgångspunkt för prutande. Säg att de prutar 60' så har de fortfarande gjort en bra affär. Kunden tycker att han har tjänat 60' så han är också nöjd. Win win...

Kanske man ska köpa från Kvd framöver? Verkar ju finnas en del bilar till bra pris där...
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Absolut inget att snacka om - men inte roligt att betala så mkt mer än vad de betalat.

Hade man ej känt till dem så hade man inte tittat upp alla deras objekt - 620k är väl kanske lite i överkant, men inte helt fel för den bilen.

Det är bara den där psykologiska faktorn.

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
mista,

Nej visst, oavsett om det är prisvärt eller ej så skulle det kännas fel att ge 120 papp mer än vad man visste handlaren givit för den.
Då hade jag nog avstått bara för sakens skull, och köpt en annan där jag inte visste vad handlaren givit...

Bättre att inte veta :)
Du får väl köpa en på KVD själv istället för att gnälla !!!

ALLA märkeshandlare lägger på hutlösa pålägg ovanpå inbytta bilar t.ex men dom gnäller du inte på !!??

Så gnäll på sådant som är lurendrejeri och oseriöst. Inte det som i stort sett varenda handlare sysslar med som är branschstandard

Varför tror du alla handlare har så fina och dyra lokaler på fina adresser ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.