|
Sida 13 av 17
|
|
|---|---|
|
Ja det är väl inte raketforskning.,, kunder röstar. skitfirma. och taliban ägarna går in med nya anvandare hea tiden och hissar sin skt firma. ,, kolla hur många inlägg de har de som gillar denna skitfirma.!! ahhahaha. parasiter!!!! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Michell & Company verkar lägga på massa tid på alla svar till missnöjda kunder på tidigare nämnd sida. Har dom inget bättre för sig? BMW - Beroende Med Wilja |
|
Karl-Hilding |
Detta är ta mig fasen bra! Saxat från deras "kundlista" "Proffs killar Ett bemötande av rang. Har aldrig möt sådan ödmjuk personal som lyssnar på kunden för att sedan på ett proffsigt sätt göra kunden nöjd. Ska skicka mina vänner som behöver bil till dessa killar."! |
| rejta.se har för länge sedan tappat all trovärdighet. Synd, för tanken med sajten var god. | |
|
Haha. Karl-hilding, bra kilpp, det är just dessa man undrar om helvetet har frysit till is och grisar kan flyga,, dessa “vattenpiperökande“ bilnasare, som gör att man blir hel skeptisk till alla som handlar med bilar,, det finns de som är super seriösa som sällan får kredd, Rejta.se missbrukas, oxh har även de tappat förtroendet pga sådana här skit bilhandlare som tror att man kan bluffa sig igenom livet. Så sorgligt att det skall behövas en tråd som detta!! burn mother facker burn BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
samke |
Trots detta har de expanderat som ingen annan bilfirma i Stockholm... Har gjort affärer med Michell & Company flera år utan strul. Så visst har dem nöjda kunder också ;) |
|
HaAaaaahaaa. Lycka till, gnäll inte sen bara när det skiter sig vilket det kommer göra!! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
samke |
Den dagen, den sorgen.. |
|
Ny anläggning i Slagsta för grabbarna... Inte illa pinkat med tanke på starten från hålan i Västberga. Länk Länkar deras blocket sida för alla lata ;) BMW M-POWER |
|
| Frågan är, vilken är deras hemlighet? Sälja begagnade bilar är ju inget nytt direkt och att sälja begagnade bilar med lite tvivelaktig seriositet utan att för den delen vara direkt kriminella är ju ett lika gammalt trick det. | |
| De är ju ofta billigast, för resp bilgrupp - inte svårt att få upp volymer då...frågan är väl om bilarna är ärliga bara. | |
|
Alla bilar de har lär inte vara skit. Mycket är inbyten från de stora märkeshandlarna som de köper loss i bulk. ------- //Lövet |
|
| Deras hemlighet är att alltid vara billigast (I stort sett). | |
| De fick ju fin reklam av en frilansare i Auto Motor och Sport för några nummer sedan... | |
| Sant, de är duktigt billiga. Uppenbarligen ett bra koncept, sälja 10 bilar på en vecka och tjäna 10' per bil istället för att sälja tre bilar på tre månader och tjäna 15' per bil. | |
|
Kombinerar man det med att konstant vägra acceptera reklamationer och istället hänvisa till försäkringar och tilläggsgarantier så lär det ju funka bra. ------- //Lövet |
|
| Mmm... Det är dock fina bilar de har, och ibland lite udda, Bentley GT, Alpinor, Maserati osv. | |
| Kristoffer, vad skrev frilansaren om firman? | |
|
Robert: stor bild utanför entrén (med företagsnamnet) med hysteriskt glad skribent med tummen upp samt informationsblad om bilerbjudande i den andra handen. Har inte kvar numret så jag kan inte citera vad det stod i texten men den finns säkert på nätet. Artikeln var en följetong tror jag om roliga sommarbilar och i de nästkommande numret hade de retuscherat bort företagsnamnet från fotot... |
|
|
Bilhandel, speciellt begagnade bilar kommer nog alltid att vara en lite "suspekt" verksamhet. Oavsett vilken bilhandlare det gäller (BEG bilar) Samma som t.e.x restauranger, gatukök m.m. Kommer ALLTID att fifflas lite.... Det är inte för inte uttrycket bilskojare är mytat ;) Sen finns det väl mer eller mindre seriösa skrothandlare, haha. Om Michell &Co vet jag inte nuförtiden, därav kan jag ej yttra mig. Men vid inköp av dyrare bil skulle jag vara NOGA med att kolla bakgrund m.m. och det gäller alla inköp oavsett från bilfirma/privat eller imort/svensksåld. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.