|
Sida 12 av 17
|
|
|---|---|
|
jag hoppas att ingen kommer o handla bilar från dem. en jobbar jobbar kompis köpte en xc90 där, de va bara en massa snack om att han skulle få service bok efter ett par veckor efter köpet. o sen när de blev turbo ras o lite allt möjligt efter ett par veckor. så vägra dem hjälpa till. blev en massa tjafs me advokater o så. sen när han ringde o ville prata då la dem bara på luren hela tiden. grymt svåra o ha o göra me o vägrar hjälpa sina kunder. appropå service boken o deras agerande så tror jag att dem ville nog ha tid o köpa en ny service bok o stämpla den själva. inte att dem inte hitta org service häftet. men de e bara vad jag tror. |
|
|
Tyvärr verkar det inte lönt att gå till Arn heller då de skiter högaktningsfullt i deras beslut det är väl för övrigt det första tecknet på en seriös bilhandlare att följa ARNs beslut Hoppas din kompis får hjälp |
|
| Efter mycket om o men o en hel del tid o pengar som han aldrig får tillbaka så fick han lämna tillbaka. Men jag kommer ej ihåg om han fick tillbaka allt för bilen. | |
| Jag hlrde just på radio att Michell & co i Botkyrka ger 6 mån garanti för ett tryggt köp, bara att slå till ! ;-) | |
|
Undrar vilket bolag som står bakom försäkringen. RHG försäkringar kanske? |
|
|
Oj vilken trygghet. Jag menar, konsumentköplagen ger ju inte 6 månaders reklamationsrätt ändå ;) ------- //Lövet |
|
| Precis ;-) | |
|
Jag vill bara skriva av mig lite gällande Michell & Co. Letade 7:serie ihelgen som var och fick syn på en som stod där. Verkade fin på bilder och att den var silver var ett stort plus. den skulle ha rullat 16k mil och då räknar jag självklart med normal slitage det är ändå inte en ny bil. Skickar mail på den under fredgas kvällen och ser till att bilen är på plats under lördagen. Ringer innan jag åker 10mil enkelresa dit och frågar om det är något jag bör känna till och hur skicket är på den, samt ifall den står på vinterdäcko och går att provköra? Ja den är klar att köras ut samt den är i mkt bra skick! Åker dit, ser bilen stå på sommar fälgar och ser då oxå att de har bakfälgar på höger sida (för fotograferingens skull) och fram fäglar på vänstersida :/ Får nyckeln till den och de vill de köra ut den så jag ska provköra den. Nja säger jag och på pekar att den har slitna linglong däck och det är snorhalt ute samt -10 grade ute. Men det skiter de i och kör ut bilen ur hallen... Aja går ut och kollar på den, skador runt om HELA bilen, suck inredningen såg sämmre ut än vissa e65 med 25-30k mil. kanppar var trasiga, ratten helt sliten och allmänt dåligt skicka. Frågar vrf de sa att bilen varklar att provköras med viterhjul när jag ringde? inget svar, varpå jag frågar vrf ingen nämnde något i varken mail eller telefon om bilen skick? inget svar där heller. tackar för mig och sticker därifrån snabbt. har hört och läst mkt om de men de var verkligen så som jag har hört talas om. ett gäng unga grabbar som är klädd som allt annat än bilsäljare, ljuger om skicket på bilen samt ignorerar en så fort man ställer frågor.. NEJ Michell och grabbar ni är verkligen så ruttna som en bilfirma kan bli ;) Tur i oturen, köpte en diplomat utr E38 iAL istället samma dag när jag ändå var i sthlm :D |
|
| Är det TCM680 som du kikade på? | |
| Precis :) | |
| Är ganska säker på att den såldes på kronofogdeauktion nyligen med demonterad framstötfångare m.m. | |
|
Damn & jag som hittade en sjysst bil där & till bra pris via Blocket! Konstigt att dom inte inser att en missnöjdkund tar säkert bort 10 nya potentiella kunder och har man då massor med missnöjda kunder ja då har man problem! Även om dom kan ha bättrat sej så är det svårt att få bort ett dåligt rykte, helst med internet som en informationsväg! Dock märkligt så hamnade jag först på Rejta.se & där så allt t om bra ut!!! men mina pengar får dom iaf inte även om priset var lockande, det är väl som man alltid sagt man får vad man betalar för! ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
Var för skojs skull in med en polare på den nya anläggningen i Eriksberg för någon helg sedan och kunde konstatera att det var som vanligt, en uppsjö tajt uppställda riktigt risiga bilar. Även bilar i månghundratusenkronorsklassen står uppställda med enkla små fel tex avbruten huvstjärna på Mercor osv osv. Hela hallen utstrålar fiffelhandlare. |
|
|
Kan bara varna!! den som köper något från dessa bluffare kommer till 100% att få problem helt utan moral och vett! absolut den sämsta biljandlare jag upplevt!! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Moget inlägg..Undrar vem det kan vara!! HUBBA-BUBBAS mamma,skulle jag tro! |
|
| Bianca: huh??? :/ | |
| 3MW: var en ny användare vid namn "dinmamma" som skrev något om anatomiska öppningar och könsorgan :) Inlägget borttaget. | |
|
Glöm inte att ni blev varnade när det sedan skiter sig.!! Jag åkte 30 mil för att titta på en bil som de sa va super!!! fin.. bilen var ju för fan färdig skrot.!! vilken djavla idiot!!! Så djävla oseriösa,, fusk lagat!!! och det var alla billarna i den skumma källaren/“bilhallen“ BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Glöm inte att ni blev varnade när det sedan skiter sig.!! Jag åkte 30 mil för att titta på en bil som de sa va super!!! fin.. bilen var ju för fan färdig skrot.!! vilken djavla idiot!!! Så djävla oseriösa,, fusk lagat!!! och det var alla billarna i den skumma källaren/“bilhallen“ BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Lite roligt att omdömet är antingen 1 eller 5a.. Någon här som kommenterat på sidan? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.