AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
12.579

Intresseanmälan till Vtech grupprabatt och sammankomst i Trosa - Januari 2010

Sida 6 av 6
qd
691
qdtjant
F34 335i xDrive MPPK
1M Coupé 2012
Alpina B10 V8 -99
Nr 629.
Andreas:

jag tänkte närmast på träffen i Trosa. Eller ska den ske i samband med att de släpper sina nya produkter ?

Har de fått till alla grejor till bänken nu ?

Ska du kolla dina startproblem med 335;an eller har du sålt den ?

/Janne
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Janne: Så som jag förstått det så kommer deras nyheter att innebära att vi ej behöver boka någon bänkningsdag - utan bänkning kommer endast att behövas om man vill modifiera mer än vad tex. RTSen klarar.

Jag hade min bil inne i fredags - och BMW kan ej se om det är något fel på bilen, tydligen så genereras inga felkoder när den ej startar...?

Jag har bestämt mig för att behålla bilen, då jag ej kan hitta några vettiga alternativ.

/Andreas.
qd
691
qdtjant
F34 335i xDrive MPPK
1M Coupé 2012
Alpina B10 V8 -99
Nr 629.
Andreas:

OK. Då väntar vi på besked från Vtech. Kommer du eller Jonis att lägga upp en tråd på detta ?

335 ix är väl den klart optimala bilen idag.......:-)

Och lite mer pulver under locket så blir det xtra kul !

/Janne
Be
50
Benhard
BMW 330e 2017.
Hej. Har följt denna tråd och är intresserad men är det någon som vet
när det ska hända något? MVH Benny.
Bayer_Aleks
Det är under pågående tester, så förhoppningsvis väldigt snart vad jag hört
Be
50
Benhard
BMW 330e 2017.
Tack för infon. Är nybliven ägare till en BMW 335 och jag måste bara få säga, vilken underbar bil. Jag har tidigare haft Volvo c70 T5 som varit steg 3 trimmad men den här bmwn går lika bra. MVH Benny.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Sluttester kring deras nya produkter pågår just nu, vet att de testade produkterna på en nyare diesel så sent som i förra veckan.

Jag kommer att uppdatera den här tråden, när jag har mer information.

Har ni några specifika frågor kring just er bil, så PMa mig så skall jag se till att Vtech får er fråga.

/Andreas.
mkk230
Hur gick det med era mappningar?
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
mkk230: Jag kan ju säga att mappning på min E91-09 blev första mappade E9x facelift och resultatet blev helt SJUKT BRA!!!
Har skrivit en liten utvärdering av vilken skillnad det blev, om du nu vill läsa. Jag kan inte bli mer nöjd.
Men om du undrar så finns det inga enheter färdiga för våra bilar än med facelift.

"Riktiga män kör diesel"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.