|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Hej alla. Jag har idag varit i kontakt med Vtech och diskuterat möjligheten till att ordna en grupprabatt på Vtechs utbud för optimering av våra motorer. Följande har vi kommit till stånd med: 30% rabatt på Vtechs möjligheter till optimering (vid min 3 beställare). Erbjudandet är uppdelat i två delar: Del 1: De som har motorer tillverkade innan 200905 (ej 335or) Ni erbjuds att teckna upp er för en RTS - dvs en handhållen box som ni kan använda er av för att öka effekten i er bil - ni kan också vid vilket tillfälle ni vill använda er av denna för återställa bilen till orginal effekt. Del 2: De bilar som har bilar tillverkade efter ovanstående datum samt 335or. Ni erbjuds att mötas upp på Maxe Bil & Marin i Trosa (6,5 mil söder om Sthlm) för mappning av er bil. I samband med dagen i Trosa, så är det ypperligt tillfälle att dyka upp och ta del av en hel del bilsnack.. Jag ska försöka få till lite tilltugg. Detta erbjudande gäller tom sista Januari - Ni som vill ha RTS skall skicka ett PM till mig för beställning. De som vill ha sina bilar mappade skall också kontakta mig via PM - datum för optimeringen kommer förhoppningsvis att vara den 30 januari. Gå gärna in på VTech.se för mer information - där kan ni se vad om erbjuds till just er bil. De som skall mappa sina bilar kan själva välja vilken effekt de vill plocka ut (Förhoppningsvis kan vi bänka alla bilar före och efter) /Andreas. | |
| Fantastiskt...=) | |
| gäller 745d oxå? | |
|
Fick du mitt PM Andreas? Bra jobbat:-) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Vet du om det finns tid för effektmätning före och efter? Vad är i så fall prislappen och får vi 20 % även på detta? |
|
| Jag är intresserad. Slipper man felkoder med den här lösningen? | |
|
Ja är du säker att vi får bänkning, vi är möjligtvis 2-3pers från helsingborg som är inresserad av detta. Jag vill gärna bänka den och se att de verkligen ökar det dom lovar. |
|
| Vad kul med stort intresse. Jag kommer att få mer besked de närmaste dagarna, då vi vill försöka hitta en dag då alla kan och då vi kan ha Vtech och deras tekniker i Trosa själva hela dagen. 30% gäller på de optimeringar de har på sin hemsida. Jag skriver mer info imorgon. | |
| hur många blev det som är intresserad? VArt är det nånstans stockholm lr vart ?? Ni som är intresserade vart bor ni?? skriv gärna vart ni bor? | |
|
Jag ska ner till Trosa i Mars och mappa om min bil. Ni som tänk göra detta nu. Går det ens bänka en bil med dubbdäck? |
|
|
ta med dig 2 st sommardäck, det tar 5min att byta och bänka ;) Jag ser gärna fram emot att läsa mer om detta när ytterligare info kommer. |
|
| Jag kan ta med mina sommardäck 18" msport orginal - så kan vi använda dem( däcken ska ändå kastas om det nu sliter på dem) | |
|
Nisi: När jag ska till Trosa kommer det sitta sommardäck på bilen. Det sliter lite. Beror på hur många hästar man har. |
|
| trima era bilar så kommer jag och piskar er allihoppa =) hahahaha lr hur nisi ?? | |
|
StefanL: Jag fick ditt PM - håller på och sammanställer svaren på de frågor jag fått so far. /Andreas. |
|
| Hoppas dem har fixat mappning så att den inte ger Tuner codes längre.... Lycka till med V-Tech | |
|
Fanns inget till min bil.. 320D 150 hk. :( Skulle varit kul att titta på vad de kan göra eftersom jag helst skulle vilja ha lite MINDRE vrid än de 390nm som de flesta specar eftersom jag åker automatlåda. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
amullo - jag kollar med Vtech och återkommer. /Andreas. |
|
|
amullo: Din bil finns med i den här listan, men jag skall dock kolla upp det mer exakt. Länk /Andreas. |
|
| Jag är helt klart intresserad, jag har en 320d xdrive 09 som är uttagen i April och då bör väl det funka med handdatorn, eller? Kan man se det någonstans? | |
|
Det ska ej vara några problem - men jag dubbelkollar för säkerhetsskull. Mer info kommer snart, jag väntar fortfarande på ett lämpligt datum. /Andreas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.