|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
| Min har WG skrammel också. Min har gått 2800 mil. Många som har fått mjukvaran för WG skrammel har får tillbaka bilen med turbolagg. | |
Bayer_Aleks |
Mistafrizz: Tack för en grundlig förklaring på vart problemet sitter i att dem inte har någon handenhet än...eller att ingen har rättare sagt. Hade mer än gärna bokat in mig till 31 Jan men jag väntar till nån gång i Mars. Dessutom sitter jag i annan situation som jag själv får ringa Vtech o kolla hur dem tänker lösa det åt mig. Jag har nämligen redan trimfilen hemma i datorn från Vtech som är till min bil. Jag beställde RTS o hela den biten direkt efter att jag köpte bilen. Eftersom man ska ange årsmodell, reg nr osv på deras sida då man ska ladda upp sin org. fil så har dem missat att läsa årsmodellen på min bil 2 gånger och en gång vid beställningen. Så dem kom på efteråt då jag ringde o sa att min bil bara hostar, att jag har senaste tuning protection. Så filen har jag ju kvar, frågan e vad dem tar för att föra över den bara. |
|
Vi kan ju alltid kolla om du kan returnera RTSen och få en mappning istället? /Andreas. |
|
Bayer_Aleks |
RTS behöver du inte bekymra dig för, den biten e löst, jag har inte kvar den. Jag sitter bara med en trimfil här hemma. |
|
Hej alla. Jag inväntar fortfarande svar kring vilken dag vi kan mappa våra bilar. Om jag ej har hört något innan dagen är slut, så får vi försöka hitta en ny dag - då det kan vara svårt för alla att hinna planera in träffen. /Andreas. |
|
| Tjen jag och kompanjonen hämtar våra 335or andra veckan i februari så om datumet är tidigare än så kommer vi att köra själva men det är alltså 2 st 335d som det gäller, tidigast andra veckan i feb. | |
|
tix: Jag ska kolla med Vtech under dagen, jag tror nog att de är intresserade av mer kunder - så en flytt till slutet av feb borde inte vara omöjligt. Jag vill kunna meddela dag minst 1 vecka innan, så att alla kan planera sin tid. Jag själv är bort de två första veckorna i feb. /Andreas. |
|
| tix: om du ska ställa på rejäl effekt (>40 ps upp) så skulle jag rekommendera att du kör in bilen lite före trimning. Vridet sticker ganska snabbt om du ska upp i effekt på en x35d... | |
| Har funderat lite på inkörningen också, alternativt ta det lungt de första 500 milen, men då kanske man ska vänta lite iallafall. för väl köra och hälsa på en kompis i lyon eller nåt, då är det ju klart när man kommer hem. | |
|
Ni som ej har satt upp er på intresseanmälan för mappning eller beställt RTSen skynda er nu då januari lider mot sitt slut.. ;-) Mappningen ser nu ut att bli i slutet av feb - då Vtech fortfarande inte fått tag i en vital del till den rullande landsvägen. /Andreas. |
|
|
Bara lördag och söndag kvar nu.. ;-) /Andreas. |
|
| Vf skriver ni inte längre =)?? Är ni nöjda med trimmet lr inte, om man får veta? | |
Bayer_Aleks |
Antagligen för att dem inte har varit där än? :) Läs tråden Bmw alb :))) |
Ghost Rider |
hoppas få min helt klar så hakar jag nog på om tid mm passar Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
|
Hej. Jag väntar fortfarande på svar kring den 27e feb som är det nya datumet att ta sikte på. Dessutom så har mina öron snappat upp att Vtech är på gång att släppa några riktigt roliga nyheter... Återkommer med mer information så fort jag har fått reda på mer. /Andreas. |
|
Bayer_Aleks |
Mistafrizz: Har hört samma sak som dig...väntar med spänning på Mars månad ;) |
|
Märkligt om inte ALLA inom 25 mils radie med turbo ställer upp. Jag har redan lyft från 272 till 310. Its enought!! |
|
|
mistafrizz: Exakt dom nyheterna väntar jag på också just nu! Verkar Riktigt spännande blev jag lovad av en av medarbetarna med V-Tech!! :D ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Andreas: Någon ny info om när det blir ? Eftersom det inte kom någon bekräftelse att de blev i lördags (27:e) så är det väl framflyttat ? /Janne |
|
|
Janne: Jag har inväntat information från Vtech angående detta, och jag har fått information som jag dock inte vågat gå ut med - jag är inte superkunnig på detta område, och väljer därför tystnad framför felaktiga uttalanden. Men för alla er som väntar på glada nyheter - så kan jag meddela att det är på gång, och att jag är utan bil imorgon... ;-) /Andreas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.